سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری فردا در ایستگاه پایانی

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی ضمن اعلام اسامی برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری فردا پیشنهاد کرد از ظرفیت دانش‌آموزان متوسطه اول هم در مسابقات کشوری آتی استفاده شود.

کد مطلب: ۱۱۱۶۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری فردا در  ایستگاه پایانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی، مدیرکل امور فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی گفت سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری فردا با مشارکت بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رشته در سطح مدارس و با ارسال بیش از ۶ هزار اثر به ستاد مسابقات برگزار شد که از این تعداد بیش از 2 هزار نفر به عنوان منتخب برگزیده شدند.

وی ادامه داد سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری فردا به عنوان اولین جشنواره که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد برگزار شد فضای جدیدی برای مسابقات ایجاد کرد.

رمضانی افزود اینکه این جشنواره توانست دانش‌آموزان مناطق محروم و کم برخوردار را تحت پوشش قرار دهد فرصت ویژه‌ای برای اداره کل فرهنگی هنری ایجاد کرده است که می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر جشنواره‌ها هم باشد و در جشنواره سی و نهم از ظرفیت دانش‌آموزان متوسطه اول هم در مسابقات کشوری می‌توانیم استفاده کنیم.

رمضانی خاطرنشان کرد در برگزاری این جشنواره مدیران، مربیان و معلمان مدارس بیشترین نقش را به عهده داشتند که شایسته تقدیر ویژه هستند به همین جهت مدیرانی که بیشترین شرکت کننده در مسابقات فرهنگی و هنری را داشتند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد در جشنواره امسال به دلیل شیوع کرونا در مرحله کشوری امکان برگزاری مسابقات سرود و نمایش فراهم نشد لذا از مربیانی که کمک کردند مسابقات این بخش تا سطح استان برگزار شود تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضای پرورشی گفت اگر وضعیت حضور دانش‌آموزان در فعالیت‌های جمعی و حضوری فراهم شود به جهت نقاط قوتی که حوزه فضای مجازی دارد مطمئناً در برگزاری جشنواره ها از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب‌تری استفاده خواهد شد.

وی در خاتمه به اسامی نفرات برگزیده اشاره کرد.

برای مشاهده اسامی هر بخش روی لینک ان کلیک کنید.

آفرینش های ادبی داستان دختر

آفرینش های ادبی شعر دختر

دستی تجسمی پسران

دستی تجسمی دختران

رسانه و فضای مجازی پسران

رسانه و فضای مجازی دختران

نقد پسران

نقد دختران

هنرهای آوایی پسران

هنرهای آوایی دختران

هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه پسران

هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه دختران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار