نگاهی به دیدار اول از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دوئل تاریخ‌سازی در لیسبون؛ شگفتی‌ساز بزرگ به پولدارها رسید

تهران (پانا) - اولین دیدار مرحله نیمه نهایی از فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا تقابل تیم‌هایی خواهد بود که برای تاریخ‌سازی به مصاف هم خواهند رفت.

کد مطلب: ۱۱۱۶۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دوئل تاریخ‌سازی در لیسبون؛ شگفتی‌ساز بزرگ به پولدارها رسید

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری یک بازی در شهر لیسبون آغاز خواهد شد.

در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی که برای اولین بار به صورت تک بازی برگزار خواهد شد، لایپزیش از ساعت 23:30 شگفتی‌ساز بزرگ فوتبال اروپا به مصاف تیم متمول پاری سن ژرمن خواهد رفت.

لایپزیش - پاری سن ژرمن / ساعت 23:30 ورزشگاه دا لوز شهر لیسبون

جولیان ناگلزمن (آلمان) - توماس توخل (آلمان)

آخرین دیدار روبرو » لایپزیش 4 - پاری سن ژرمن 2

نکته‌هایی درباره دیدارهای دو تیم در تاریخ » دو تیم تنها یکبار در تاریخ با هم روبرو شده‌اند که این دیدار هم دوستانه و در سال 2014 برگزار شده که تحقیر پاری سن ژرمن را همراه داشته است. بدین ترتیب تقابل امشب اولین دیدار رسمی لایپزیش و پاری سن ژرمن در تاریخ خواهد بود.

آخرین وضعیت و آمار لایپزیش » شگفتی‌ساز این فصل لیگ قهرمانان سقفی برای خلق شگفتی و پیشرفت حیرت‌انگیز ندارد. آنها که 11 سال پیش باشگاهداری را شروع کردند و پله پله از پایین‌ترین سطح فوتبال آلمان به بالاترین سطح فوتبال این کشور یعنی بوندس لیگا رسیدند، پس از اینکه در یک چهارم نهایی اتلتیکو مادرید را شکست دادند و برای اولین بار در تاریخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند، به خلق یک شگفتی دیگر و تاریخ‌سازی دوباره با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کنند.

آخرین وضعیت و آمار پاری سن ژرمن » هر چند از نظر قدمت و تاریخ، جایگاه پاری سن ژرمن با لایپزیش قابل مقایسه نیست، اما آنها که در 6 بازی آخر رسمی خود با برد زمین را ترک کرده‌اند، در یک زمینه با این تیم شگفتی‌ساز آلمانی شریک هستند. پاری سن ژرمن هم مانند لایپزیش تاکنون به فینال لیگ قهرمانان اروپا نرسیده و در حسرت اولین حضور در مهم‌ترین دیدار باشگاهی جهان قرار دارد.

البته پاری سن ژرمن یک تفاوت بزرگ با لایپزیش دارد، مالک قطری این تیم با سه قهرمانی این فصل که پاری سن ژرمن در فرانسه به دست آورده قانع نشده و تنها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را می‌خواهد و اگر تیمش نتواند فینالیست شود، حکم اخراج توماس توخل را امضا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار