برگزیدگان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان کشور امروز معرفی می‌شوند

تهران (پانا) - اختتامیه سی و هشتمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان امروز برگزار و نفرات برتر معرفی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان کشور امروز معرفی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، پس از حدود یک ماه تلاش در محله کشوری امروز نتایج مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش آوایی اعلام خواهد شد و نفرات برتر معرفی می‌شوند.

این مسابقات که از بیستم تیر ماه سال جاری با ارسال آثار به دبیرخانه مجازی این دوره از مسابقات شروع شده بود به ایستگاه پایانی خود رسید و پس از بررسی آثار اولیه نفرات برگزیده کشوری به مرحله نهایی که به صورت آنلاین برگزار شد راه پیدا کردند.

در یک رقابت مجازی داوران نفرات برتر را مورد آزمون قرار دادند تا در نهایت سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز که در دو بخش پژوهشی و آوایی برگزار شده بود به پایان برسد.

در این دوره بیش از 7 میلیون نفر در مرحله مقدماتی شرکت کرده بودند که به دلیل شیوع بیماری کرونا از برگزاری مراحل بعدی به صورت حضوری غیر ممکن شد اما با تلاش و کوشش عوامل اجرایی این دوره از مسابقات کاملا به صورت مجازی در مرحله کشوری برگزار شد.

مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در بخش آوایی امروز 28 مرداد 1399 ساعت 15: 15 دقیقه از شبکه قرآن و معارف سیما و همزمان از کانال قرآن، عترت و نماز شبکه شاد parvareshi1@ پخش می‌شود.

بخش آوایی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و بخش پژوهشی به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار