معاون استاندار تهران تاکید کرد

ضرورت رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس

تهران (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در مدارس گفت وضعیت اراضی املاک با کاربری آموزشی که قبل از طرح تفضیلی ۹۱ مسکونی بوده و در آن سال به صورت استیجاری یا مالک شخصی بهره برداری آموزشی می شده، تعیین تکلیف می شود.  

کد مطلب: ۱۱۱۶۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران با تبریک سالرزو ورود آزادگان به کشور و در پیش بودن شروع سال تحصیلی جدید اظهار کرد: امید است که ویروس کرونا به زودی نابود شود و شاهد حضور بدون دغدغه دانش آموزان در مدارس باشیم، چرا که ارتباط دانش آموزان و معلمان در محیط مدارس زمینه اجتماعی شدن دانش آموزان را فراهم می کند.

وی ادامه داد: به سبب دشواری مسئولیت آموزش و پرورش از تمام دستگاه‌های اجرایی عضو شورا و یا غیر عضو درخواست می شود به مدارس کمک کنند، در این راستا با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه، جهت اطلاع رسانی ظرفیت صدا و سیما و شهرداری جهت اقدامات فرهنگی و تبلیغی به کار گرفته می شود تا فضا فرهنگی و آموزشی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: بازگشایی مدارس با توجه به شیوع کرونا نیازمند رعایت دقیق و سختگیرانه پروتکل های بهداشتی است تا سلامت دانش آموزان حفظ شود و خانواده ها آسودگی خاطر داشته باشند.

حسن بیگی سپس گفت: در مورد تعیین تکلیف اراضی املاک با کاربری آموزشی که قبل از طرح تفضیلی ۹۱ مسکونی بوده و در آن سال به صورت استیجاری یا مالک شخصی بهره برداری آموزشی می شده، مقرر شد کارگروهی در حوزه معاونت عمرانی با حضور نمایندگان شهرداری موضوع را بررسی و نتیجه در شورای آموزش و پرورش مطرح شود.

وی همچنین تصریح کرد: در مورد ۵ درصد عوارض صدور پروانه های ساختمانی، تفکیک زمین ها پذیره و نوسازی دریافتی شهرداری مقرر شد شهرداری میزان و درصد دقیق عوارض دریافتی را به شکل شفاف اعلام کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران سپس خاطرنشان کرد: موضوع تعیین هزینه برای صدور المثنی مدارک دپیلم نیز به سبب ماهیت موضوع بر اساس اسناد بالادستی و از طریق وزارت آموزش و پرورش پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار