تداوم طرح «قرار مهربانی» در روز‌های کرونایی در رباط‌کریم

رباط‌کریم(پانا)- سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان رباط کریم از اجرای طرح قرار مهربانی با شعار اهدای خون، نجات جان انسان‌ها با مشارکت اعضای کانون‌های جوانان این شهرستان در روز‌های کرونایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تداوم طرح «قرار مهربانی» در روز‌های کرونایی در رباط‌کریم

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان رباط کریم، هادی رحیمی گفت: ترویج فرهنگ نوع دوستی تسکین آلام بشری و توسعه مشارکت جوانان در فعالیت‌های عام‌المنفعه و تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از جمله اهداف پویش قرار مهربانی است.

وی در ادامه افزود: این طرح با همت و مشارکت اعضای جوانان به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا به دلیل شرایط موجود و احتمال شیوع بیشتر ویروس کرونا، اعضای داوطلب و جوانان هلال احمر به صورت گروه‌های محدود چند نفره و در چند مرحله در مرکز اهدای خون حضور یافته و خون خود را اهدا کنند

رحیمی خاطرنشان کرد: اعضای کانون‌های جوانان هلال احمر شهرستان رباط کریم در راستای ترویج پویش قرار مهربانی و مبنی بر کاهش ذخایر خونی و تاکید به امر اهدای خون به منظور حفظ بانک خونی، در این پویش شرکت و جلوه‌ای از ایثار و نوع دوستی را رقم زدند.

وی در پایان افزود: اعضای جمعیت هلال احمر در مناسبت‌های مختلف در طول سال اقدام به اهدای خون می‌کنند که این همراهی و مشارکت جوانان داوطلب را قدردان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار