بازدید معاونت امداد و نجات استان تهران از فعالیت‌های هلال‌احمر شهرستان رباط‌کریم

رباط‌کریم(پانا)- معاونت امداد و نجات استان تهران به همراه سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان رباط‌کریم از فعالیت‌های هلال‌احمر این شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاونت امداد و نجات استان تهران از فعالیت‌های هلال‌احمر شهرستان رباط‌کریم

در این بازدید ابتدا تاجیک نوری معاونت امداد و نجات استان تهران ضمن تبریک به هادی رحیمی جهت انتصاب به سرپرستی جمعیت هلال‌احمر شهرستان رباط‌کریم، به بررسی و ارزیابی وضعیت اداره هلال‌احمر شهرستان رباط‌کریم پرداخت.
در ادامه با حضور در پایگاه امداد و نجات بین‌شهری پرند،یادمان شهید رحیمی،وضعیت پایگاه را ارزیابی و از دوره تخصصی جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل که به میزبانی رباط‌کریم برگزار می‌شود بازدید کرد و بر نحوه برگزاری آزمون این دوره تخصصی نظارت داشت.
تاجیک نوری در نشست صمیمی که با عوامل امدادی و نجاتگران داشت سوالی را برای نجاتگران در دو زمینه مطرح کرد.ابتدا درمورد طرح نت و در ادامه هم درمورد برنامه توان‌افزایی پنجشنبه‌ها نظرات نجاتگران را جویا شد.
نوری از امدادگران و نجاتگران دانشجو دعوت کرد تا طرحی را برای کاهش هزینه‌های هلال‌احمر و بالا بردن سطح پایگاه‌های امداد و نجات ارائه بدهند.
در انتها با نزدیک شدن به روز مباهله پیامبر اسلام و روز خانواده،تاجیک نوری این روز را به خانواده بزرگ هلال‌احمر شهرستان رباط‌کریم تبریک گفت.

خبرنگار:کوثر ذاکرمقدس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار