14 میلیون دانش آموز غربال چاقی می‌شوند

کرمانشاه (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سفر یک روزه به استان کرمانشاه تاکید کرد امسال علاوه بر برنامه های جاری تربیت بدنی طرح کنترل وزن و غربال چاقی دانش آموزان را در دستور کار داریم.

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
14 میلیون دانش آموز غربال چاقی می‌شوند

مهرزادحمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: در حوزه ی تربیت بدنی برای بازگشایی مدارس با توجه به سناریوهای وضعیت سفید، زرد، و قرمز در هر استان ، تربیت بدنی را در قالب یک درس آموزش و اجرا خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: هم چنین در راستای کنترل وزن و سلامت دانش آموزان طرح غربال گری چاقی 14 ملیون دانش آموز را انجام خواهیم داد و تلاش می کنیم که با توجه به تعطیلی مدارس به علت کرونا و کم تحرکی دانش آموزان در این ایام سلامت انان به خطر نیفتد.

حمیدی همچنین خاطر نشان کرد سال تحصیلی امسال از 15 شهریور آغاز می شود و مثل 4 ماه گذشته با همکاری معلمان، دانش آموزان و والدین،با موفقیت امسال هم به پایان خواهیم رساند.

وی اعلام کرد: به استان ها سفر می کینم تا وضعیت ثبت نام، توزیع کتاب، وضعیت پیشرفت استان و ساماندهی نیروی انسانی را بررسی کنیم و گزارش بدهیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: اداره آموزش پرورش استان کرمانشاه،در همه ی موارد 12 گانه که مورد بررسی قرار می گیرد وضعیت خوب و قابل قبولی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار