تجلیل از آزادگان فرهنگی شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا)- همزمان با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی از آزادگان فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان امیدیه تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از آزادگان فرهنگی شهرستان امیدیه

به گزارش خبرنگار پانا صبح امروز طی مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ، فرماندار، بخشدار ، ریاست بنیاد شهید و دیگر مسئولان شهرستان ، آزادگان فرهنگی و کارشناسان اداره آموزش و پرورش در سالن اجتماعات شهید جمالی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ضمن خوشامد گویی به مدعوین در جلسه با تقدیر از صبر و بردباری خانواده‌های آزادگان اظهار کرد : امنیت ایران و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، شهدا ،جانبازان و آزادگانی است که در صف مقابله با دشمن جانفشانی کردند .

در ادامه سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه ضمن تبریک و تقدیر از آزادگان در این خصوص بیان کرد: آزادگان نماد ایثار و شجاعت هستند آنها با تحمل تمام سختی ها پیام انقلاب را به جهان صادر کردند.

او ادامه داد : آزادگان هنوز رسالت خود را فراموش نکرده اند آنان همچنان با تمام قدرت در عرصه های مختلف حضور یافته و نقش آفرینی می کنند و درس هایی را که آزادگان در دوران اسارت برای مردم قدر شناس و فهیم ایران به یادگار گذاشتن را نه تنها متعلق به یک دوره زمان خاص بلکه الگویی برای تمام اعصار و همه جوامع بشری می توان نام برد.

رفیعی ضمن تشکر از مدیر آموزش و پرورش که همیشه در هرزمینه اعم از امور آموزشی و دیگر موارد همکاری لازم را دارند، تاکید کرد: من به نوبه خود از کلیه مسئولین شهرستان میخواهم از یاد نبرند که ما در مقابل یکایک مردم خصوصاً در مقابل شهدا ،جانبازان ،آزادگان و خانواده های معزز آنها مسئول هستیم.

در پایان مراسم ضمن خاطره گویی توسط آزادگان گرامی از دوران اسارت خود با اهدای لوح تقدیر به رسم یادبود مراسم خاتمه پیدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار