آموزش و پرورش گیلان، میزبان بیش از 14 هزار و 600 داوطلب کنکور در 53 مدرسه استان

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد بر اساس هماهنگی با سازمان سنجش، کنکور سراسری در 10 شهرستان استان در حوزه نظارت و اجرا با مدیریت آموزش و پرورش برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش گیلان، میزبان بیش از 14 هزار و 600 داوطلب کنکور در 53 مدرسه استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در جلسه مشترک شورای معاونان اداره کل با روسای ادارات آموزش و پرورش استان با اشاره به حضور 37 هزار داوطلب گیلانی در کنکور امسال گفت: بر اساس هماهنگی با سازمان سنجش امسال کلیه مراحل این آزمون در شهرستان های: بندر انزلی، ماسال، تالش، رضوانشهر، لنگرود، فومن و صومعه سرا با مدیریت آموزش و پرورش استان گیلان برگزار می شود. همچنین در اجرای کنکور 99، آموزش و پرورش ناحیه یک با دانشگاه گیلان و شهرهای رودسر و لاهیجان با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری می کنند.

وی با اعلامِ حضور 14 هزار و 647 داوطلب در این 10 شهرستان، گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا پیش بینی های لازم در جهت نظارت، نظافت، تجهیز وسایل ارتباطی و برودتی در سالن ها اندیشیده شود تا شاهد آزمونی استاندارد برای آینده سازان این کشور باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تمهیدات به کار گرفته شده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: فاصله صندلی های داوطلبان حداقل 1 متر و 80 سانتیمتر تعیین شده است و کلیه اقلام بهداشتی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) در اختیار حوزه ها قرار می گیرد.

رحمتی در ادامه این نشست با تأکید بر ضرورت شناسایی مشکلات خاطرنشان کرد: مدیران باید تا آخرین روز مسئولیت خود نسبت به رفع معضلات اهتمام داشته باشند. وی با قدردانی از نقش رسانه ها در تبیین دستورالعمل های آغاز سال تحصیلی برای خانواده ها و زمینه سازی برای امیدافزایی در جامعه اظهار کرد: ضروری است از ظرفیت رسانه ها به ویژه صدا و سیما در جهت بیان اقدامات صورت گرفته آموزش و پرورش استان گیلان برای آغاز سال تحصیلی بهره گیری شود.

کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ همزمان با سراسر کشور روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه، ۲۹ مرداد تا اول شهریور، با شرکت ۳۷ هزار داوطلب در ۱۱ شهرستان گیلان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با همکاری دستگاه‌های کشوری و لشکری در گیلان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار