عراقچی: آزادگان جزو ذخایر انقلاب اسلامی هستند

تهران (پانا) - معاون سیاسی وزیر امور خارجه، آزادگان را جزو ذخایر انقلاب اسلامی دانست و حضور پرتعداد ایثارگران در وزارت امور خارجه را موجب مباهات این وزارتخانه ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
عراقچی: آزادگان جزو ذخایر انقلاب اسلامی هستند

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «سید عباس عراقچی» به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور، با آزادگان این وزارتخانه از طریق ویدئو کنفرانس دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این گفت‌وگوی صمیمانه، ضمن تبریک اعیاد گذشته، فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان معزز به وطن را به آنان تبریک گفت.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه، آزادگان را جزو ذخایر انقلاب اسلامی دانست و حضور پر تعداد ایثارگران در وزارت امور خارجه را موجب مباهات این وزارتخانه ارزیابی کرد.

عراقچی ادامه داد: در وزارت امور خارجه علاوه بر آزادگان دوران دفاع مقدس، تعدادی از همکاران آزاده قبل از پیروزی انقلاب اسلامی که در زندان‌های رژیم ستم‌شاهی تحت شکنجه قرار داشتند و نیز آزادگانی که توسط گروه‌های تروریستی و تکفیری به اسارت گرفته شده‌اند، حضور دارند و این امر حضور آزادگان در وزارت امور خارجه را متمایز می‌کند.

وی به اقدامات وزارت امور خارجه در جهت تکریم ایثارگران و خانواده‌های ایشان اشاره کرد و گفت: وزارت امور خارجه وظیفه خود می‌داند تکالیف قانونی خود در این حوزه را با جدیت و به دور از پیچیدگی‌های معمول اداری انجام دهد.

در این دیدار جمعی از آزادگان، ضمن تشکر از عراقچی، دیدگاه‌های خود در خصوص موضوعات مختلف ازجمله تقویت و ترویج فرهنگ ایثار در وزارت امور خارجه و سیاست خارجی را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار