داوطلبان کنکور باید گواهی سلامت داشته باشند

ساری (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد که داوطلبان کنکور امسال لازم است فرم گواهی سلامت را پیش از برگزاری آزمون تکمیل و در سامانه مربوطه بارگذاری کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
داوطلبان کنکور باید گواهی سلامت داشته باشند

اسفندیار نظریه به پانا گفت: «داوطلبان کنکور سراسری برای حضور در جلسه آزمون باید به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کنند و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده از گواهی سلامت خود را پرینت بگیرند و در روز برگزاری کنکور این گواهی را همراه خود داشته باشند.»

نظری با اشاره به اینکه تکمیل فرم خوداظهاری از ۱۴ مرداد آغاز شده است، از فرصت باقی‌مانده تا 28 خرداد خبر داد و از داوطلبان خواست نسبت به این امر اقدام کنند، زیرا تکمیل این فرم به منزله تأیید سلامت داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد که تکمیل فرم خود اظهاری فقط برای داوطلبانیکه به کرونا مبتلا شده اند، نیست و همه داوطلبان باید آن را پر کنند و به همراه داشته باشند.»

او از داوطلبان خواست که اگر بیماری خاصی دارند پیش از آزمون به مسئولان برگزاری شهرستان اطلاع دهند.

به گفته نظری از مازندران 50 هزار و 100 داوطلب در کنکور سراسری شرکت خواهند کرد که 25 هزار نفر از آنان فارغ‌التحصیل امسال و 25 هزار و 100 نفر نیز فارغ‌التحصیل سال‌های گذشته هستند.

او یادآوری کرد که این داوطلبان در 17 حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند که برگزاری آزمون در حوزه‌های کلاردشت، نوشهر، آمل، قائم‌شهر، نکا و منطقه بندپی شرقی بر عهده آموزش و پرورش است.

کنکور سراسری ۹۹ در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مردادماه و اول شهریورماه با رقابت یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۳۱ نفر برگزار می شود و اعلام شده است که 59 داوطلب مبتلا به کرونا هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار