راه اندازی مرکز تلفن پیشرفته 256 شماره ای در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

لامرد (پانا) -مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد اعلام کرد با پیگیری‌های انجام شده، مرکز تلفن جدید 256 شماره ای منطقه ویژه اقتصادی لامرد نصب و راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی مرکز تلفن پیشرفته 256 شماره ای در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

فریدون فدایی دولت با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: مرکز تلفن پیشرفته 256 شماره‌ای در سایت انرژی بر لامرد از نوع کافو نوری AG256 و دارای سرعت و کیفیت بسیار بالایی است.

او تصریح کرد: پیش از این در سایت انرژی بر لامرد فقط قادر به واگذاری 30 شماره و با محدودیت های بسیاری همراه بودیم که در حال حاضر با راه اندازی مرکز تلفن جدید، امکان واگذاری 256 شماره به واحدهای صنعتی منطقه ویژه لامرد فراهم است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پی تسریع در راه اندازی مرکز تلفن جدید از شرکت مخابرات استان فارس و شهرستان لامرد، واحد سیستم های اطلاعاتی و مخابراتی منطقه ویژه اقتصادی لامرد قدردانی به عمل آورد.

به گفته فدایی دولت، طرح راه‌اندازی دو مرکز تلفن 5000 شماره‌ای در طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لامرد پیش‌بینی شده است.

استقرار و راه‌اندازی سایت بی.تی.اس (BTS) و تقویت کننده سیگنال خطوط تلفن همراه جهت بهبود آنتن دهی موبایل در محدوده سایت انرژی‌بر و برخی روستاهای پیرامونی و توسعه فیبرنوری در داخل سایت انرژی‌بر برای افزایش پهنای باند اینترنت برای ارائه خدمات بهتر به سرمایه‌گذاران به مرحله اجرا درآمده است.

بهینه‌سازی و به روزرسانی تجهیزات و زیرساخت‌های مخابراتی منطبق با آخرین فناوری‌های ارتباطی در اولویت منطقه ویژه اقتصادی لامرد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار