رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان:

28 مرداد آخرین فرصت ثبت نام متقاضیان انتقال اضطراری جامانده خارج استان

سنندج(پانا)-رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان، نتایج انتقالات درون استانی فرهنگیان استان( ورود و خروج) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد و گفت سامانه ثبت نام متقاضیان انتقال اضطراری جامانده خارج استان روز سه شنبه 28 مردادماه 99 فعال می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
28 مرداد آخرین فرصت ثبت نام متقاضیان انتقال اضطراری جامانده خارج استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، افشار آزادی با بیان این مطلب گفت: باتوجه به آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور ماه و فرصت محدود برای سازماندهی و به کارگیری نیروهای منتقل شده در مقصد خدمتی، ضرورت دارد نیروهای منتقل شده حداکثر تا روز پنجشنبه 30مردادماه 99 خود را به مقصد تعیین شده معرفی کننددر غیر اینصورت موضوع انتقال آن ها بدون قید شرط کان لم یکن تلقی می گردد.

آزادی با بیان اینکه نیروهای ورودی صرفا با معرفی امور اداری و تشکیلات به دوره مربوطه امکان پذیرش و سازماندهی خواهند داشت، گفت: نیروهای منتقل شده با شرط تدریس در دوره ابتدایی در صورت استکناف از پذیرش شرط تعیین شده سریعا و کتبا به مبدا خدمتی معرفی می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتقال اضطراری جامانده خارج استان نیز اشاره کرد و گفت: به منظور تسهیل در رفع مشکلات فرهنگیان عزیز، سامانه ثبت نام متقاضیان به نشانی http://profile.medu.ir در روز سه شنبه 28 مردادماه 99 از ساعت 8 صبح لغایت 14 همان روز برای ثبت نام متقاضیان انتقال اضطرار جامانده خارج استان فعال می شود.

آزادی ادامه داد: مهلت بررسی درخواست متقاضیان و اعلام نظر (خارج استان)در سامانه 29 مردادماه 99 است و مهلت فوق به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: به کارگیری نیروهای انتقال موقت سال گذشته بدون ارائه درخواست مجدد در سامانه و موافقت مبدا و مقصد مجوزی ندارد و افرادی که بدون سیر مراحل اداری در مقصد به کارگیری شوند، ضمن ارجاع به مبدا خدمتی به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار