معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنائی:

مهمترین ماموریت نظام تعلیم و تربیت پروژه مهر در کشور است

گلستان(پانا)-شناخت وضع موجود، ترسیم وضع مطلوب و حرکت از وضع موجود به وضع مطلوب سه رکن اساسی نظام برنامه ریزی است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین ماموریت نظام تعلیم و تربیت پروژه مهر در کشور است

سیدجواد حسینی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور با بیان اینکه بیشتر کشورها توسعه و پیشرفت را سرلوحه کار خود قرارداده اند و در کشور ما نیز برای رسیدن به هدف های والا سه نظام برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت پنج ساله و بلندمدت بیست ساله مدنظر است.

حسینی افزود: با توجه به شرایط کرونا در سال تحصیلی جدید علاوه بره برنامه ریزی، باید نظام پسا برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد که در این نظام ارزیابی پیشینی از کار پسینی انجام می شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ضمن تشکر از همکاران در استان گلستان گفت:بیش از ۹۱ درصد دانش آموزان گلستانی در پروژه مهر ثبت نام قطعی شده اند همچنین صد در صد مدارس استان در شبکه شاد،۸۷ درصد معلمان و ۵۳ درصد دانش آموزان در این شبکه عضویت دارند.

وی تصریح کرد:با اشاره به تدوین ۲۵ برنامه تحولی مبتنی بر سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، سه بسته «مدرسه انطباقی»، «مداخلات به هنگام طلایی» و «توسعه مشارکت ها» در سازمان آموزش و پرورش استثنایی تدوین شده است که ۸۶ درصد فعالیت های این بسته ها نوآورانه و تاسیسی است.

در پایان سید جواد حسینی از وجود ۱۷ مرکز اختلالات یادگیری در گلستان خبر داد و افزود: حداقل یک مرکز دیگر در سال جاری راه اندازی می شود که از نیازهای استان گلستان کاسته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار