نیکبخت: نوسازی مدارس گامی در مسیر رشد و شکوفایی تعلیم و تربیت است

تهران(پانا)- در راستای تعمیر و تجهیز مدارس منطقه ۱۷، جلسه ای صمیمانه با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران و حسن کمالی کارشناس مسئول پشتیبانی منطقه صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: نوسازی مدارس گامی در مسیر رشد و شکوفایی تعلیم و تربیت است

نیکبخت گفت: با عنایت به بافت فرسوده مدارس، تراکم بالای دانش آموزان در کلاس های درس و عدم ایمنی لازم ساختمانها وبا وجود مشارکت خوب خیرین مدرسه ساز در منطقه نیاز مبرم به حمایت سازمان نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس احساس می‌شود. نوسازی مدارس به منزله ایجاد بنیان و شالوده ای استوار در مسیر رشد و شکوفایی تعلیم و تربیت کشور است.

نیکبخت در ادامه افزود: هماهنگی هایی انجام گرفته، تا اینکه در سال ۹۹ تعداد ۶۳ کلاس به کلاس‌های درس منطقه از محل کمک‌های خیرین مدرسه ساز، خیرین عمومی و حمایت‌های مالی دولت و همچنین تغییر کاربری املاک مازاد، اضافه شود.

وی افزود: دانش‌آموزان سرمایه‌های انسانی ارزشمند هر سرزمینی هستند که با فراهم کردن امکانات اولیه آموزشی در مدارس می توان گامی بلند در ایجاد امنیت فکری و روحی دانش آموزان و خانواده های آنها برداشت.

مهدی نیکبخت از حمایت‌های بی‌شائبه مدیر کل نوسازی استان تهران و همکاران ارجمندشان در جهت نوسازی، تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی منطقه تشکر و قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار