نشست توجیهی بهداشتی جهت بازگشایی مدارس منطقه ۱۳

تهران(پانا)- اولین جلسه توجیهی جهت بررسی نظارت بر رعایت پروتکل ها و تجهیزات بهداشتی مدارس، روز دوشنبه ۲۷ مرداد در اتاق معاونت پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست توجیهی بهداشتی جهت بازگشایی مدارس منطقه ۱۳

در این جلسه علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۳، حسین سراج، نماینده شورا یاری منطقه، جمیله قرائی کارشناس مرکز بهداشت شرق، لیلا رضایی کارشناس تندرستی و سلامت و فیروزه طالبی مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ حضور داشتند.
امیری ضمن قدردانی از همکاری مرکز بهداشت شرق و با اشاره به مشکلات و مسائل جهت بازگشایی مدارس گفت: در شرایط کنونی تشکیل کارگروه بهداشتی در ایام بازگشایی، نظارت بر رعایت موازین بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بین دانش آموزان از مهمترین امور پروژه ی مهر است.
در ادامه سراج در مورد فعالیت های شورایاری محله گفت: توزیع ماسک، محلول ضدعفونی کننده و بسته های مواد غذایی بین خانواده های نیازمند، ضد عفونی کردن ساختمان اداره آموزش و پرورش منطقه و مدارس در ایام بازگشایی در فاصله های زمانی کوتاه از اقدامات شورا یاری محله است.
سپس قرائی ضمن بیان مطالبی در مورد فعالیت های مرکز بهداشت شرق در زمینه توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده به افزایش بازدید توسط ناظرین بهداشت مدارس برای حوزه های امتحانی، پایگاههای سنجش دانش آموزان بدو ورود، جهت پیگیری های لازم در حد توان تاکید کرد.
در پایان قرائی گفت: از مدیران مدارس انتظار می رود که به طور مستمر کمبود های بهداشتی از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی را با اطلاع ما برسانند تا بتوانیم پیگیری و هماهنگی لازم را با وزارت بهداشت انجام داده و برای رفع کمبودهای مدارس منطقه ۱۳ اقدام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار