معاون وزیر در گفت و گو با پانا:

ظرفیت و اثرگذاری فعالیت پرورشی در فضای مجازی به مراتب بیشتر و اثربخش تر شده است

ارومیه (پانا) – معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، ظرفیت اثربخشی فعالیت پرورشی در فضای مجازی را به مراتب بیشتر از فضای حقیقی و کلاسی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت و اثرگذاری فعالیت پرورشی در فضای مجازی به مراتب بیشتر و اثربخش تر شده است

علیرضا کاظمی در گفت و گو با پانا در رابطه با تغییر روش تعلیم و تربیت در طی ماه های اخیر گفت: فضاى مجازى ظرفیت هاى بسیار زیاد و متنوعى را دارد و نقل مکان فعالیت هاى پرورشى به این فضا موجب افزایش بهره ورى شده و به نوعى بهره مندى دانش آموزان از اینترنت مدیریت شده است.

وى افزود: بسته هاى آموزشى متنوعى در قالب محتواهاى پرورشى در استان ها تولید شده که طبق گزارش ها استان آذربایجان غربى جزو استان هاى برتر در تولید محتوا است؛ همچنین روند تولید محتوا و انتشار آن در شبکه شاد در سال تحصیلى جدید با جدیت بیشترى دنبال خواهد شد.

کاظمى در خصوص فعالیت هاى آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى گفت: بررسى ها نشان از آمادگى کامل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى با یک برنامه ریزى مناسب براى آغاز سال تحصیلى دارد که با یک انسجام درون سازمانى برنامه هاى این مجموعه را به پیش برده اند.

معاون پرورشى و فرهنگى وزیر آموزش و پرورش فعالیت هاى سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربی را در سطح بسیار بالا ارزیابى کرد و گفت: تشکل ها بهترین ابزار براى تحقق اهداف تعلیم و تربیت هستند و این برنامه ها در سازمان دانش آموزى استان آذربایجان غربى به بهترین شکل ممکن اجرا شده اند که این مهم نشان از یک برنامه ریزى دقیق و مدیریت با تفکر دارد. سازمان دانش آموزى آذربایجان غربى می تواند به عنوان الگوى موفق به کشور معرفى شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار