۱۲ پروژه شهری و ۷ پروژه روستایی دستاورد دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه ورزش استان اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل از افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی شهری و ۷ پروژه ورزشی روستایی در دولت یازدهم و دوازدهم در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۲ پروژه شهری و ۷ پروژه روستایی دستاورد دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه ورزش استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: با روی کار آمدن دولت یازدهم و دوازدهم و در راستای توسعه اماکن ورزشی و زیر ساخت های ورزشی در استان اردبیل، ۱۲ پروژه ورزشی شهری و ۷ پروژه ورزشی روستایی در استان اردبیل افتتاح شده است.

انوشیروانی افزود: احداث سالن شهرک کوثر، بهسازی سالن خدنگی، بهسازی سالن برزگر، بهسازی سالن ۱۲ بهمن و بهسازی سالن گلمغان در اردبیل و احداث جایگاه تماشاگران فوتبال، احداث استخر، تکمیل سالن شهری، احداث خوابگاه، سالن ایثار و بهسازی سالن شهدا در پارس آباد از طرح هایی است که با اعتبارات ملی و استانی در قالب پروژه های حوزه شهری و از سال ۹۳ تا ۹۸ افتتاح شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: احداث سالن روستای نقدی، احداث سالن روستای مرنی نمین، تکمیل سالن روستای مرنی، احداث خانه کشتی روستای نوشهر، احداث خانه کشتی سرعین، تکمیل سالن روستای دیزج، تکمیل سالن روستای آراللو و تکمیل سالن روستای سنگ آباد کوثر از دیگر پروژه های افتتاح شده در دولت یازدهم و دوازدهم است.

انوشیروانی اظهار کرد: برای افتتاح این ۱۹ پروژه در سطح استان، یکصدو بیست و چهار هزار میلیارد ریال، معادل دوازده میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

او عنوان کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و در طول این مدت، سرانه ورزشی استان اردبیل، از ۴۵ صدم درصد به ۵۶ صدم درصد افزایش یافته است که رشد ۱۱ صدم درصدی را نشان می دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین از احداث بزرگترین مجموعه تخصصی جانبازان و معلولین شمال غرب کشور در اردبیل خبر داد و گفت: طی جلسه ای که با حضور استاندار اردبیل و مدیر عامل و هیات رئیسه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و هیات همراه در دفتر مدیرعامل شرکت توسعه برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد که بزرگترین مجموعه ورزشی و تخصصی جانبازان و معلولین شمال غرب کشور در شهر اردبیل در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع احداث شود.

انوشیروانی افزود: احداث این پروژه ۲۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در مرحله اول مقرر شد ۴ میلیارد تومان توسط استانداری اردبیل و ۲ میلیارد تومان توسط شرکت توسعه از ردیف ۴۳ تخصیص یابد و حداکثر تا پایان شهریور ماه شرکت توسعه نسبت به برگزاری مناقصه و انتخاب مشاور و پیمانکار اقدام کند.

او در خصوص این پروژه بیان کرد: پیش بینی می شود این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۰ توسط شرکت توسعه و با همکاری استانداری و تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل و به اتمام برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: مقرر شد جهت تکمیل پروژه خانه کوهنوردی سبلان نیز، شرکت توسعه مبلغ ۱ میلیارد و استانداری مبلغ ۲ میلیارد عهده دار شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار