با حضور مدیر کل آموزش و پرورش صورت گرفت:

تجلیل از دانش آموزان پیشتاز فعال کهگیلویه و بویراحمد در عرصه فضای مجازی و شبکه شاد

یاسوج (پانا) - در آیینی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی استان، مدیر سازمان دانش آموزی و معاون پرورشی آموزش و پرورش بویراحمد 20 نفر از دانش آموزان پیشتاز کهگیلویه و بویراحمد در عرصه تولیدات آموزشی در فضای مجازی و شبکه شاد تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان پیشتاز فعال  کهگیلویه و بویراحمد در عرصه فضای مجازی و شبکه شاد

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: در این ایامی که دنیا درگیر کرونا بود و مدرسه ها به شکل رسمی باز نبودند پیشتازان سازمان دانش آموزی با تولید محتوای آموزشی در عرصه فضای مجازی در سطح استان و کشور درخشیدید.

سید نظام مرادی این موفقیت را حاصل تلاش دانش آموزان، حمایت خانواده ها و مربیان بیان کرد و افزود: تا امروز بالغ بر ۴۰۰ اثر تولیدی دانش آموزان پیشتاز استان به دبیرخانه های کشوری ارسال شده است.

او گفت: با توجه به ارزیابی های اولیه که انجام شده است استان ما در بحث تولید محتوا در رتبه های اول تا سوم قرار دارد.

مرادی با بیان اینکه دانش آموزان باید از این به بعد نیز فعالیت های خود را دو چندان کنند، اظهار کرد: ما باید محتوای تولیدی خود را در فضای مجازی و شبکه شاد بیشتر کنیم تا در ایام باقی مانده از فصل تابستان بهترین رتبه را به دست بیاوریم.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سطح کشور ما اولین استانی هستیم که در زمینه تولید محتوای آموزشی در فضای مجازی دانش آموزان فعال را مورد تجلیل قرار می دهیم. انشاالله از آثار برجسته در سطح کشور نیز تجلیل خواهد شد.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از فعالیت های سازمان دانش آموزی در ایام کرونا اظهار کرد: کرونا یکی از اتفاقات غیر منتظره و غیر مترقبه ای بود که در سطح جهان رخ داد، این اتفاق در اصطلاح علوم پزشکی به پاندمی معروف است یعنی پدیده ای که جهان گیر است.

هادی زارع پور با اشاره به اینکه کرونا به همه کشورهای جهان سرایت کرده و تقریبا در اکثر کشورها مدارس را تعطیل کرده است گفت: حدود یک و نیم میلیارد دانش آموز و معلم در سطح جهان داریم، به طوری که ۸۹ درصد از این دانش آموزان در دنیا تا آوریل ۲۰۲۰ تعطیل بودند و مدرسه نرفتند.

او افزود: در کشور ما در این صد سالی که از عمر آموزش و پرورش به شکل جدید و نوین می گذرد یعنی از زمان حاج میرزاحسن رشدیه که مدارس رسمی شروع شد مسبوق به سابقه نبوده پدیده ای به این شکل مدارس را تعطیل کند.

زارع پور تصریح کرد: کرونا در همه شئون و زندگی ما تاثیر گذاشته است، در حوزه آموزش و پرورش نیز تاثیر خود را گذاشت به طوری که از ۴ اسفند ۹۸ مدارس در کشور تعطیل شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ۳ وضعیت پیش بینی شده است گفت: یک پیش بینی وضعیت زرد است که ما احتمال می دهیم همین وضعیت را در استان خودمان داشته باشیم. بر فرض وضعیت زرد ۵۰ درصد مدارس حضوری و ۵۰ درصد غیر حضوری است.

او افزود: در مدارسی که تعداد دانش آموزان زیاد و تراکم کلاس ها بالا باشد،کلاس ها به دو گروه زوج و فرد تقسیم می شوند.

زارع پور با تاکید بر اینکه یکی دیگر از وضعیت های پیش بینی شده وضعیت قرمز است گفت: این وضعیت الزاماتی دارد از جمله اینکه باید آموزش ها به صورت غیرحضوری و مجازی به دانش آموزان و مخاطبین عرضه بشود.

او افزود: معلمین ما نقش ایثارگرانه ای در این رابطه داشتند و خیلی از آنها در این ایام گروههای مجازی تشکیل دادند و کلاس های خود را برگزار کردند.

زارع پور رتبه سازمان دانش آموزی استان را در بحث تولید محتوای آموزشی مهارت های اجتماعی تابستان شاد رتبه خوبی دانست و گفت: این رتبه برای استان ما نسبت به جمعیت دانش آموزی موفقیت بسیار بزرگی است.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: انشاالله موفقیت پیشتازان استان در سال تحصیلی 1400-1399 استمرار و تدوام داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار