رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی:

وضعیت بازگشایی مدارس با اعلام و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود

کاکی(پانا)- جلسه توجیهی پروژه مهر99 با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ، معاونان اداره، کارشناسان و مدیران مدارس ابتدایی کاکی به منظور عملیاتی کردن برنامه ها و پیگیری اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در سالن اجتماعات شهید توپال شهر کاکی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت بازگشایی مدارس با اعلام و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی؛ جلسه توجیهی پروژه مهر99 با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، معاونان اداره، کارشناسان و مدیران مدارس ابتدایی کاکی به منظور عملیاتی کردن برنامه ها و پیگیری اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در سالن اجتماعات شهید توپال شهر کاکی برگزار شد.

منصور احمدی رئیس اداره آموزش و پرورش کاکی در این جلسه با اشاره به اهمیت پروژه مهر و ضرورت تمهید مقدمات برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: جایگاه و نقش مهم و حساس مدیران مدارس به عنوان رهبران و مجریان فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس بر هیچ کس پوشیده نیست.

احمدی در ادامه ضمن بیان اهمیت کار مدیران در مدارس اظهار کرد: مدارس پل ارتباطی آموزش و پرورش و خانواده ها هستند و در صورت ضعف مدیریت، چالش هایی برای آموزش و پرورش به وجود می آید،بنابراین مستلزم این است که مدیران محترم با ایجاد و تقویت ارتباط بین خود و معلمان و همچنین معلمان با دانش آموزان و اولیا نسبت به پیگیری امور آموزشی، پرورشی و بهداشتی دانش آموزان، اهتمام جدی داشته باشند.

منصور احمدی در این مراسم گفت: «مدیر توانمند مدیری است که بتواند با آنچه در اختیار دارد به بهترین نحو، فعالیت، برنامه ها و کارهایش را برای ارتقاء و پیشرفت مدرسه پیش ببرد.»

وی تاکید کرد: مدیری موفق است که تغییرات را پیش بینی کند و خود را با آنها تطبیق دهد، بر این اساس همگی مدیران باید دانش خود را در حوزه های مختلف ارتقا دهند.

احمدی در ادامه جلسه از مدیران خواست در خصوص برنامه های مالی و آموزشی، شفاف عمل کرده و اولیاء را در جریان برنامه های مدرسه قرار دهند.

او همچنین از مدیران مدارس خواست تا در فرصت باقی مانده نسبت به برگزاری جلسه‌ شورای معلمان با حضور کلیه‌ی همکاران اقدام کرده و از همفکری و نظرات سازنده‌ آن ها در اجرای امور مدرسه استفاده شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش در پایان ضمن قدردانی از زحمات همه مدیران، با بیان این نکته که وضعیت بازگشایی مدارس با اعلام و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود، خاطرنشان کرد: با رعایت همه مسائل بهداشتی در جهت ایمن بودن خود و محیط پیرامونی خود گام برمی داریم و ان شالله که روزهای خوب و با نشاطی را در کنار هم شاهد باشیم.

گفتنی است در این جلسه معاون آموزشی، معاون پرورشی، معاون پشتیبانی، کارشناس ارزیابی عملکرد و نماینده مدیران مقطع ابتدایی از جمله سخنرانان این جلسه بودند که هر یک به مجزا مباحث مربوط به حوزه فعالیت خود را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار