معرفی دومین جدا شده تابستانی پرسپولیس؛ بی‌پولی تیم یحیی را خلع سلاح می‌کند

تهران (پانا) - هافبک پرسپولیس پس از پایان فصل با توجه به تمام شدن قراردادش راهی تیمی در فوتبال اروپا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
معرفی دومین جدا شده تابستانی پرسپولیس؛ بی‌پولی تیم یحیی را خلع سلاح می‌کند

موضوع بشار رسن و پرسپولیس طی ماه‌های اخیر یکی از تکراری‌ترین موضوعات پیرامون قهرمان مقتدر ایران بوده است و با جلوتر رفتن زمان و ادامه بی‌پولی، تمام اخبار بر محور جدا شدن بشار رسن از پرسپولیس و عدم تمدید قرارداد با این بازیکن عراقی چرخیده است.

اما براساس آخرین اخبار که پیرامون این ستاره عراقی شنیده می‌شود، عدم تمدید قرارداد بشار رسن با پرسپولیس قطعی است و این هافبک ملی‌پوش آخرین روزهای حضور در پرسپولیس را سپری می‌کند و شاید در دربی تهران آخرین بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

طبق اخباری که رسانه‌های عراقی منتشر کرده‌اند، پایان همکاری بشار با پرسپولیس قطعی است اما بر خلاف اخباری که پیش از این منتشر شده بود، هافبک تیم ملی فوتبال عراق قصد ندارد به حضور در فوتبال آسیا ادامه دهد و در حالی که پیش از این از قطر به عنوان مقصد بشار نام برده شده بود، او به لیگ ستارگان نمی‌رود.

هافبک پرسپولیس قصد دارد در فصل جدید حضور در فوتبال اروپا را برای اولین بار تجربه کند و در همین زمینه گفته می‌شود پیشنهادهایی از پرتغال و یونان به مدیر برنامه‌های او رسیده است و شاید طی هفته‌های آینده قرارداد جدید بشار با یکی از تیم‌های حاضر در این لیگ‌ها بسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار