بازدید ناظر استانی از پروژه مهر اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ

بندر ریگ(پانا)_ ناظر استانی پروژه مهر از اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ بازدید کرد .

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید ناظر استانی از پروژه مهر اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بندر ریگ لیلا ناظر زاده ناظر استانی پروژه مهر از اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ بازدید بعمل آورد.

لیلا ناظرزاده در جلسه ای که با حضور رئیس و شورای معاونین و دبیر و مسئولان کارگروه های پروژه مهر اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ برگزار گردید روند پیشرفت منطقه در پروژه مهر را مورد بررسی قرار داد و گفت: باید برای سال تحصیلی جدید آمادگی همه جانبه داشته باشیم و با در دست داشتن و استفاده از تمامی امکانات و مجهز شدن به شیوه های مختلف آموزشی اعم از حضوری و غیر حضوری و تجمیعی یا ترکیبی بالاترین بهره وری را در آموزش و پرورش با توجه به وضعیت موجود داشته باشیم.

لیلا ناظر زاده در ادامه افزود باید در سال تحصیلی جدید برای هر شرایطی آماده باشیم و آموزش های لازم را در این زمینه برای پرسنل آموزش و پرورش در دستور کار قرار بدهیم.

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ ضمن تشکر از حضور ناظر استانی در منطقه بندرریگ گفت: پروژه مهر امسال را با رویکرد متفاوتی در منطقه آغاز کرده ایم.

سعید بهمرد در ادامه افزود: امسال با نگاه ویژه ای به آموزش های مجازی در بستر شاد کار خود را در پروژه مهر آغاز کرده ایم و ایجاد بستر مناسب برای دسترسی دانش آموزان به آموزش های مجازی را در اولویت خود قرار داده ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ سپس به تحت پوشش قرار دادن صد درصد مدارس منطقه با اینترنت به روش های گوناگون اشاره کرد و بیان نمود تولید محتوای آموزشی در دستور کار معلمان منطقه قرار گرفته است و آموزش های لازم در این زمینه آغاز شده و ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار