نشست مشترک مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان های زنجان و آذربایجان شرقی

زنجان (پانا) - مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به همراه معاونین با حضور دربنیاد مسکن آذربایجان شرقی، با مهندس باباپور مدیرکل بنیاد مسکن استان ومعاونین ایشان دیدار ودرخصوص مسائل وموارد جاری بنیاد مسکن وارائه راهکارهای مناسب دراجرای طرحهای عمرانی درروستاهای هردو استان و وظایف مشترک با یکدیگر دیدار و  گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان های زنجان و آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ابتدا مهندس باباپور مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی، با بیان اینکه، با توجه به شناختی که از استان زنجان دارم، روستاهای آن به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص درموقعیت بسیار مناسبی قراردارند، افزود: اگر همه دستگاههای اجرایی خدمات رسان در این استان درحد توان به وظایف خویش عمل بنمایند ، می توان گفت اکثرروستاهای استان زنجان به روستاهای هدف گردشگری تبدیل خواهد شد. زیرا زمینه برای توسعه وآبادانی روستاهاف فراهم و مستعد است.

درادامه مهندس رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد : بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی است و امیدواریم درکلیه استانهای کشور هماهنگی و تعامل بین مجموعه دستگاههای اجرایی ، فرمانداران ، بخشداران، شوراها، دهیاران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر شود تا بتوانیم با همفکری و مشارکت مردم، معضلات و مشکلات را در حد معقول حل کنیم.

وی اظهار کرد: با وجود داشتن مشکلات تامین وتخصیص اعتبار ومنابع مالی همواره تلاش می کنیم در خصوص تامین مسکن متقاضیان در سراسر استان ودرشهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت وروستاها با رعایت دستورالعمل ها و قوانین به روش های مختلف نیاز و مشکلات متقاضیان دریافت زمین جهت احداث منزل مسکونی را بر طرف کنیم تا دغدغه های مردم در این زمینه به حداقل برسد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست معاونین هردو استان با تعامل بیشتر و همکاری مستمر نظرات وپیشنهادات خود راجهت اجرای برنامه‌هامتنوع عمرانی در روستاها مطرح نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار