نیکبخت: کرامت انسانی ارباب رجوع با تکیه بر آموزه های دینی ارتقا می یابد

تهران(پانا) - مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه17، در جمع اعضای شورای معاونین از تلاش های انجام گرفته در طول ایام دشوار شیوع ویروس منحوس کرونا و اقدامات انجام گرفته جهت بازگشایی خوب و مناسب قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: کرامت انسانی ارباب رجوع با تکیه بر آموزه های دینی ارتقا می یابد

مهدی نیکبخت ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تاکید کرد؛ آنچه که امروز باید از لحاظ اهمیت در راس اولویت های کاری قرار گیرد تکریم ارباب رجوع است.
وی افزود: ازآغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، مهمترین دغدغه نظام رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم بوده است. همچنان که امام خمینی(ره)، رهبر بزرگ انقلاب اسلامی، افزون بر آن که خود را متعلق به همه اقشار می دانستند همواره نگاهشان مملو از ایمان، احترام، عشق و عظمت بود و مردم را ولی نعمت حاکمان اسلامی می دانستند. اکنون ما نیز به تاسی از امام راحل (ره) باید در حوزه مسئولیت خود سعی در تکریم ارباب رجوع داشته باشیم.
نیکبخت گفت: موضوع تکریم ارباب رجوع می بایست در رفتار و سکنات ما بروز و ظهور داشته باشد و سعی شود در کمترین زمان ممکن با رویکرد جلوگیری از رفت و آمد غیر ضروری کار انجام شود. مسئولیت امروز ما در واقع فرصتی برای خدمت به خلق الله است که باید این فرصت را غنیمت بشماریم. همانطور که مقام‌معظم رهبری فرموده اند: نظام اسلامی نظامی است که مسئولین، خدمتگزار مردم و برای مردم اند .
وی در ادامه گفت: تکریم ارباب رجوع بدین معنا نیست که تمام درخواست های آنها انجام بگیرد. بلکه باید سعی شود رضایت مندی لازم را در مراجعین ایجاد کنیم. هر چند که رضایت مندی صد در صدی میسر نمی شود و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.
مهدی نیکبخت در پایان گفت: آنچه که مد نظر است. انجام کار با نهایت سعی در حفظ کرامت نفس ارباب رجوع است که این امر باید به طور پیوسته دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار