جلسه توجیهی مدیران حوزه های  برگزاری کنکور سراسرس 99 در شیروان برگزار شد

شیروان (پانا) - با حضور مدیر آموزش و پرورش شیروان جلسه توجیهی و هماهنگی مدیران حوزه های برگزاری کنکور سراسری در شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی مدیران حوزه های  برگزاری کنکور سراسرس 99 در شیروان برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شیروان در این آیین گفت : امسال کنکور سراسری در شرایط خاص و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

علی ابراهیمیان افزود : 3389 نفر داوطلب در قالب 27 حوزه امتحانی که از روز چهارشنبه مورخ 29/5/99 لغایت 1/6/99 در رشته های مختلف برگزار می شود به رقابت می پردازند.

ابراهیمیان بیان کرد: کنکور سراسری یکی از پر چالش ترین آزمون هایی است که در کشور برگزار می شود. بسیاری از داوطلبان کنکور 99 آینده خود را در گرو نتیجه این آزمون می بینند و شیوع ویروس کرونا چارچوب برنامه ریزی هایشان را تحت تاثیر قرار داده و آشفتگی خاصی را میان کنکوریها ایجاد کرده است، تعطیلی مدارس ،آموزش غیر حضوری و تعویق برگزاری کنکور و امتحانات نهایی، نگرانی دانش آموزان و والدین آنها را دو چندان کرده است، بنابراین مدیران با ایجاد آرامش و برخورد های مناسب و شایسته این دغدغه ها را مرتفع کنند.

وی اذعان کرد: به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، با تایید ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا،روزهای برگزاری آزمون از 2 روز به 4 روز افزایش یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار