برنامه‌ی الگوی اعتلای هویت دینی انقلابی در شهرها اجرا می‌شود

یزد (پانا) - معاونت اجرایی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: با اجرای برنامه‌ی الگوی اعتلای هویت دینی انقلابی در شهر‌ها می‌توانیم شاهد اثر بخشی نماز جمعه باشیم.

کد مطلب: ۱۱۱۵۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ی الگوی اعتلای هویت دینی انقلابی در شهرها اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی رحمانی در آیین تکریم و معارفه رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد اظهار داشت: اقدامات خوبی در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه انجام شده و باید فعالیت‌های گذشته را با قوت ادامه داد و سه رویکرد جدید ارتقاء کیفیت، اثر بخشی و شکوفایی را مجموعه شورا ایجاد کرد.

رحمانی با اشاره به رویکرد‌های جدید برای تقویت سرمایه اجتماعی برای ایجاد وحدت، تبدیل پایگاه نماز جمعه به نقد منصفانه، تقویت شایستگی‌های ائمه جمعه گفت: قرارگاه‌ها در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی تشکیل شده است که ائمه‌ی جمعه پای نقشه هستند و برنامه‌ی الگوی اعتلای هویت دینی انقلابی شهرها را اجرا می‌کنند.

وی گفت: برای تحقق شبکه و سازماندهی شاهد آرایش مجددی در نمایندگی‌های استانی هستیم.

معاونت اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن تقدیر از حجت‌السلام شریفی تصریح کرد: ایشان با مناعت طبع، تواضع، فروتنی و روحیه تشکیلاتی در طراحی مدل‌ها بسیار کمک کردند، ایشان جزء سرمایه‌های نهاد نماز جمعه هستند، که به لحاظ بازآرایی‌ها در ادامه از حضور نجم‌الهدی بهره‌مند می‌شویم.

رحمانی ادامه داد: ارتباط با ستاد ملی کرونا روزانه است، اولین نهاد و تنها نهادی هستیم که پایبندی کامل را داشتند و کمترین نقش را در شیوع ویروس کرونا داشته‌ایم و بیشترین تعامل را داشته‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار