بیشتر کارکنان ستاد اقامه نماز جمعه افتخاری در این نهاد فعالیت می‌کنند

یزد (پانا) - رئیس سابق شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان یزد گفت اکثر افراد در این نهاد بدون دریافت حقوق و مزایا و به صورت افتخاری فعالیت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بیشتر کارکنان ستاد اقامه نماز جمعه افتخاری در این نهاد فعالیت می‌کنند

حجت السلام رضا شریفی در جلسه تودیع و معارفه حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم الهدی رییس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد که با حضور معاونت اجرایی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و ائمه جمعه استان، استاندار، ریاست دادگستری، فرمانده سپاه الغدیر استان و فرمانده انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: از اهداف بنده این بود جایگاه مقدس نماز جمعه حفظ شود و تلاش کردیم که اگر نتوانستیم به این نهاد خدمت کنیم مانع از ایجاد صدمه و لطمه به این نهاد شویم، بنده برای حفظ و صیانت از حرمت این جایگاه و ائمه جمعه استان کاملا دفاع کردم و بارها از طرف برخی جاهلان تهدید شدم.

شریفی گفت: از برنامه‌های دیگر که در طی این هشت سال انجام شد تکریم از ائمه جمعه استان، ائمه موقت نماز جمعه، خانواده‌های آن‌ها و مسئولین ستاد اقامه نماز جمعه بوده است.
وی با اشاره به مظلومیت ائمه موقت نماز جمعه و مسئولین ستاد نماز جمعه افزود: اکثر افرادی که در نهاد نماز جمعه فعالیت دارند باید افتخاری کار کنند، بدون هیچگونه حقوق، پاداش و مزایایی حتی در روزهای تعطیل فعالیت می‌کنند بنابراین تصمیم گرفتیم در طول سال جلسات تکریم و قدردانی داشته باشیم.
رئیس سابق شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان یزد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی‌های نماز جمعه تصریح کرد: در طی این چند ماه توانستیم با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، ستاد مبارزه با کرونا در استان و مسئولین استان در ارتباط باشیم و هماهنگی‌های لازم در امر اطلاع رسانی برگزاری مراسم و لغو نماز در سطح استان و شهرستان‌ها به نحواحسن عمل کنیم.
در این مراسم از تلاش‌های هشت ساله حجت‌الاسلام رضا شریفی قدردانی و حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم الهدی به عنوان رییس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار