پیام اداره کل امور شاهد و ایثارگران به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز

تهران (پانا) - اداره کل امور شاهد و ایثارگران به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام اداره کل امور شاهد و ایثارگران به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، پیام این اداره کل به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به شرح زیر است:

«آزادگان نمونه مجسم، رزمنده، جانباز و حتی شهید هستند. آنان که در قامت رزمنده ای که عزت و آزادگی شان را در موقعیتی دیگر بروز دادند و تن زخم دارشان را تا مرز شهادت در گمنامی برای اثبات حقانیت اندیشه و باورهایشان، هدیه کردند و در این کشاکش از آنچه داشتند خالصانه ایثار کردند و زمزمه های زندگی عاشقانه را سر دادند.

آزادگان آمدند همان طور که رفته بودند؛ دلیر و مقاوم، نستوه و استوار، امیدوار و دلاور. آمدند با همان صلابت همیشگی، همان طور که دیروز رفته بودند. امروز که آمدند، بوی اسپند و دود، بوی عطر خاطرات، و بوی مهربانی و انتظار فضای دل ها را سرشار از شور و شعف کرد.

آنان کـه درسال های‌ درد و فراق، دور از دیار بـه سر می بردند، کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین بـه همراه دارند کـه هرکدام از آن ها، درس بزرگی از استقامت و آزادگی اسـت. آزادگان ما، وارثان شهیدان اند و ماندند تا نامشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند.

این از معراج برگشتگان، اینک با حضور خود در جامعه، آمده اند تا در صحنه های سازندگی حماسه ای دیگر بیافرینند و هم دوش هم سنگران دیروزشان، روح بزرگی و صلابت را در جامعه بدمند.

آری، آن روز عشق طلوع کرد. همان عشقی که هشت سال پیش بدرقه اش کردیم و اینک به استقبالش می رویم. چشم های همگان اشک بار بود، نه به خاطر غم و اندوه، بلکه این بار از شوق وصال؛ چرا که وعده خدا محقق شده بود " اِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرا "به درستی که پس از هر سختی آسانی است .

سِزد اگر همه روزه یاد کنیم از این الگوهای «زیستن عزتمند و شرافتمندانه» برای رسیدن به «زیستنی زینبی» در «عاشوراهای جاری انقلاب اسلامی مان»، یاد آزادگان سرافراز همواره برای ما توأم با عزت، شرف و سربلندی همراه بوده است. یادشان گرامی باد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار