اهدای گل آزادگان گیلان به کادر درمان

رشت (پانا) - جمعی از آزادگان گیلانی در حرکتی نمادین به دیدار کادر درمان بیمارستان رازی رشت رفته و به پاس زحماتشان به آنان شاخه گل هدیه دادند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اهدای گل آزادگان گیلان به کادر درمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ نماینده موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان گیلان گفت: به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود نخستین گروه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، ۱۵ نفر از آزادگان گیلانی در حرکتی نمادین با پوشیدن لباس زرد دوران اسارت و با در دست داشتن شاخه گل به بیمارستان رازی رشت رفتند و با اهدای گل به پزشکان، پرستاران و کادر درمان، اظهار امیدواری کردند هرچه زودتر ویروس منحوس کرونا را با اتحاد و کمک به هم شکست دهند.

محمد اسماعیل نیکی با اشاره به اینکه بعضی از آزادگان پزشک یا جزو کادر درمان هستند، افزود: بسیاری از آزادگان گیلانی در جبهه نبرد با کرونا نیز با ضدعفونی کردن معابر ، تولید ماسک و شرکت در طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه به جهاد و مبارزه با بیماری کرونا پرداختند.
بیمارستان رازی رشت در ایام پیک کرونا ، مرکز اصلی خدمات دهی به بیماران کووید۱۹ بود.

جمعی از آزادگان آستارا هم، با اهدا شاخه گل، از کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی آستارا تجلیل کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا گفت: پرستاران و پزشکان در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند و قدردانی از زحمات، فداکاری‌ و مجاهدت‌های آنها، از وظایف مسئولان و مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار