ایرانسل هم به کمک هیئت آنلاین آمد

تهران (پانا) - در دیدار هیئت امنای هیئت آنلاین با مدیرعامل ایرانسل، تفاهمنامه ای برای برگزاری محرمی پرشور در دوران شیوع کرونا به امضای طرفین رسید.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ایرانسل هم به کمک هیئت آنلاین آمد

به گزارش سامانه هیات آنلاین، بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل در دیدار با اعضای هیات امنای هیئت آنلاین گفت: کارتان تجربه جدید و موفقی بود. ما چنین سرویسی نداشتیم و با توجه به شرایط فعلی کشور، این کار و سبک زندگی جدید در آینده رونق بیشتری هم پیدا خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ماه محرم امیدواریم این سرویس بتواند برای مخاطبان کارساز باشد. متولیان ایرانسل نیز چه با ترافیک رایگان و چه مباحث زیرساختی کمک می کنند.

مدیرعامل ایرانسل تاکید کرد: در صددیم تیزر تلویزیونی را نیز برای این موضوع آماده کنیم تا مردم بیشتر با هیئت آنلاین آشنا شوند و این سرویس در کشور بیشتر جا بیفتد.

عباسی آرند یادآور شد: از اینکه در کنار خادمان انقلابی هیئت آنلاین قرار گرفته ایم خوشحالیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان گفت: ما برای استفاده از تمام ظرفیت های ایرانسل چه سایت چه اپلیکیشن و پیامک و دیگر پلتفرهایمان همچون لنز برای یاری طرح هیئت آنلاین اعلام آمادگی و از کار نیک شما تشکر می کنیم.

سامانه هیئت آنلاین به آدرس heyatonline.ir بستری برای پخش زنده هیئات و مراسم های مذهبی است که ترافیک استفاده از آن برای کاربران در کلیه اپراتورها رایگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار