تشکیل کمیته سلامت و ایمنی در پروژه مهر با هدف سلامت دانش آموزان و همکاران

هرمزگان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس در اولین نشست کارگروه سلامت، بهداشت و ایمنی در پروژه مهرگفت: ساماندهی امور بهداشتی، آماده سازی مدارس و حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان مهم ترین اولویت کمیته سلامت و ایمنی پروژه مهر است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته سلامت و ایمنی در پروژه مهر با هدف سلامت دانش آموزان و همکاران

سید هادی حسینی در اولین نشست کارگروه سلامت و ایمنی پروژه مهر 99 که صبح امروز با حضور کارشناس مسئول بهداشت مدارس بندرعباس و سایر اعضاء این کارگروه در دفتر این مدیریت برگزار شد افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و روش برگزاری کلاسها، آغاز فعالیت های پروژه مهر که مدارس در برنامه های مختلف آماده بازگشایی می شوند، شیوه نامه بازگشایی مدارس سال جاری نسبت به سنوات گذشته متفاوت است و آن این است که تعداد کارگروه ها از 5 کارگروه به 7 کارگروه افزایش یافته است کارگروه سلامت و ایمنی و کارگروه فناوری به جمع کارگروه ها اضافه شده است .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس هدف از تشکیل کار گروه سلامت و ایمنی پروژه مهر را در جهت اطمینان خاطر والدین، دانش آموزان و فرهنگیان دانست و عنوان کرد: ما موظف هستیم این دل نگرانی و استرس را کاهش دهیم و مدیریت کنیم و این نیازمند فرهنگ‌سازی، هدایت برنامه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان یک اصل است که باید در مخاطبان نهادینه شود .

حسینی اظهار داشت: کمیته بهداشت و سلامت از شروع پروژه مهر فعالیت خود را آغاز نموده و تا پایان سال تحصیلی همراه دانش آموزان و همکاران آموزشی خواهد بود.

در ادامه این نشست کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی و همچنین مسئول کمیته سلامت و ایمنی ناحیه دو به تشریح و تبیین چگونگی فعالیت کارگروه پرداخت و داشتن تعهد، مسئولیت پذیری، تخصص و اهمیت موضوع را از الزامات اعضای کارگروه برشمرد و افزود: این کار گروه تا پایان سال تحصیلی هر هفته به صورت حضوری منسجم و هدفمند دنبال خواهد شد .

وی در همین راستا بیان داشت: تشکیل جلسات با مدیران مدارس، مربیان سلامت مدارس، کادر خدماتی و اولیاء دانش آموزان در جهت پیشبرد اهداف ستاد مبارزه با ویروس کرونا به صورت مجازی در بستر شبکه دانش آموزی شاد با همکاری مرکز بهداشت سلامت بندرعباس برگزار خواهیم کرد .

همچنین سایر اعضای کارگروه، دیدگاه ها و نظرات خود را در رابطه با تشکیل کارگروه و چگونگی برگزاری جلسات آتی عنوان کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار