نشست ویدئو کنفرانسی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با فرمانداران شهرستان های استان

شهرقدس(پانا)_جلسه ویدئو کنفرانسی معاون امنیتی و انتظامی استانداری با فرمانداران شهرستان های تهران به منظور بررسی نحوه برگزاری مراسمات ایام محرم انجام شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست ویدئو کنفرانسی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با فرمانداران شهرستان های استان

نشست ویدئو کنفرانسی حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با فرمانداران شهرستان های استان تهران به منظور برنامه ریزی و نحوه برگزاری مراسمات دارای مجوز کارگروه های مختلف در خصوص ایام محرم برگزار گردید.

بر اساس این خبر، در این جلسه موارد مورد انتظار در خصوص نحوه برگزاری مراسمات ایام محرم با عنایت به فاصله گذاری اجتماعی مطرح، بحث و تبادل نظر پیرامون پاسخ به سوالات فرمانداران صورت گرفت.

همچنین، برگزاری مراسم در ایام محرم با توجه به شیوع کرونا شامل شرایطی چون رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، استفاده مستمر از ماسک و ممنوعیت پذیرایی در حین برگزاری مراسم می باشد.

بنابراین گزارش، در پایان این نشست که با حضور فرماندار شهرستان قدس، امام جمعه، شهردار، رئیس شبکه بهداشت و درمان، رییس اداره تبلیغات اسلامی، فرمانده سپاه و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد در خصوص نحوه چگونگی برگزاری مراسمات ایام محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان قدس گفت و گو شد.

خبرنگار:حدیث سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار