سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس ؛

به دنبال استفاده حداکثری از پتانسیل های موجود شهرستان در راستای بهره مندی از انرژی پاک هستیم

شهرقدس(پانا)_اولین نشست انرژی پاک شهرستان قدس به ریاست سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرائی مرتبط در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
به دنبال استفاده حداکثری از پتانسیل های موجود شهرستان در راستای بهره مندی از انرژی پاک هستیم

علیرضا ناصری پور سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس در نشست انرژی پاک شهرستان با اشاره به جایگزینی سوخت های فسیلی به انرژی پاک بیان کرد: شهرستان قدس به دلیل تراکم بالای جمعیت و روند رو به رشد در حوزه مهاجرت پذیری با افزایش نیاز های روزانه شهروندان به ویژه انرژی روبرو است.

او ادامه داد: با به کارگیری روش های نوین بهینه سازی مصرف، می توانیم استفاده حداکثری را از پتانسیل های موجود داشته باشیم و به دنبال این هستیم که با فرهنگ سازی درست به سوی استفاده از انرژی پاک در شهرستان پیش رویم.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری قدس با تاکید بر راه های استفاده حداکثری از انرژی پاک در شهرستان می گوید : در جهت استفاده حداکثری از انرژی پاک به دنبال این هستیم که تمهیدات لازم را در راستای استقرار پنل های خورشید در یکی از روستا های شهرستان فراهم کنیم.

ناصری پور گفت: باتوجه به اینکه ادارات دولتی برابر قانون موظف هستند ۲۰ درصد میزان مصرف انرژی اداره خود را از طریق نصب نیروگاه‌های خورشیدی یا به هر طریق دیگری تأمین کنند، ادرات شهرستان قدس نیز در این راستا به دنبال فراهم نمودند زیرساخت های مناسب هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار