بازدید مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از مانور استانی بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی

گلستان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی از مانور بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از مانور استانی بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان ، مدیرکل آموزش و پرورش ودیگر مسئولین استانی و شهرستانی از مانور بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی استان بازدید به عمل آوردند.

گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در حاشیه این بازدیدها با حضور در مدارس فرهنگ، هجرت و امیدان تلاش شهرستان گرگان، ضمن قدردانی از زحمات معلمین و کادر اجرایی در ایام شیوع کرونا اظهار کرد: مدیران موظفند از هم اکنون با اتخاذ تدابیر لازم در رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، زمینه حضور توأم با آرامش دانش آموزان و فرهنگیان عزیز را در مدارس مهیا کنند.

وی افزود: مطابق شیوه نامه بازگشایی مدارس ، استمرار آموزش حضوری دانش آموزان در وضعیت سفید و زرد در اولویت برنامه های سال تحصیلی 1399-1400 است. در وضعیت قرمز آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری در بستر" شاد "برگزار شده اما حضور معلمین در مدارس مطابق برنامه هفتگی الزامی است.

گوهری راد در خصوص شیوه برگزاری کلاس ها گفت: زوج و فرد کردن روزهای حضور دانش آموزان در کلاس ها در کنار حضور یک هفته در میان راهکارهای پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس هاست که با هماهنگی شورای مدرسه در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در ادامه افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور، پیشنهاد می شود از هم اکنون معلمین با حضور در سامانه "شاد" از محتواهای آموزشی بارگذاری شده و قابلیت های جدید این سامانه مطلع شوند و مدیران اطلس وضعیت تک تک دانش آموزان مدرسه خود را در استفاده از ابزارهای آموزش غیر حضوری همچون میزان دسترسی دانش آموزان به گوشی، تبلت،"شاد " و استفاده از شبکه آموزش سیما مشخص کنند.

شایان ذکر است این مانور به منظور بررسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده، بررسی وضعیت ثبت نام دانش آموزان و همچنین صدور ابلاغ نیروی انسانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار