لیونل مسی با بارسلونا به ته خط رسید

تهران (پانا) - فوق ستاره آرژانتینی تصمیم نهایی خود را گرفته است، او دیگر قصد ندارد به حضور در نیوکمپ ادامه دهد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
لیونل مسی با بارسلونا به ته خط رسید

طی چند هفته اخیر بارها درباره اختلاف نظر گسترده لیونل مسی با جوزپ ماریا بارتومئو مدیر باشگاه بارسلونا اخبار متفاوتی منتشر شده بود و حالا با تحقیر تاریخی بارسلونا مقابل بایرن مونیخ که با شکست 8 بر 2 همراه بود، این اختلاف رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است.

با اینکه رسانه‌های اسپانیایی تاکید دارند که بارمتئو همچنان به حضور در بارسلونا ادامه خواهد داد و خبری از تغییر مدیریت در این باشگاه نیست، اما براساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های این کشور، لیونل مسی به مدیران این باشگاه اعلام کرده است که باید هر چه سریع‌تر انتخابات برای معرفی مدیر جدید را برگزار کنند و در غیر این صورت او دیگر حاضر به ادامه کار با بارمتئو نیست.

گفته می‌شود در صورتی که جوزپ ماریا بارتومئو به حضور در بارسلونا ادامه دهد، لیونل مسی این باشگاه را سرانجام ترک خواهد کرد اما اینکه تا پایان قراردادش که سال 2021 است در نیوکمپ بماند یا زودتر راهی تیمی دیگر شود هنوز مشخص نیست. البته در قرارداد لیونل مسی بندی وجود دارد که در آخرین سال قراردادش که امسال می‌شود، می‌تواند بدون پرداخت مبلغی بارسلونا را ترک کند.

تا به امروز تنها اینتر میلان تیمی بوده که به صورت جدی بدنبال خرید لیونل مسی است و حتی گفته می‌شود مدیران این باشگاه پول خرید فوق ستاره آرژانتینی را هم تهیه کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار