آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مقدمات برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور با ایجاد 10 کمیته تخصصی تمهید شده است و ستاد برگزاری این مسابقات آماده اجرای مسابقات می باشد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور

علیرضا مالک اشرفی در جلسه هماهنگی اعضای ستاد عالی و ستاد اجرایی پنجمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان کشور گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی که افتخار میزبانی پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور را دارد، از ماه ها قبل برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم را برای میزبانی این دوره از مسابقات را با تشکیل 10 کمیته تخصصی فراهم کرده است.
وی اظهار کرد: این مسابقات که بدلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود، تجربه جدیدی است که تمهیدات خاص خودش را می طلبد لذا تغییرات اساسی در انتخاب نیروهای اجرایی، آماده سازی فضای برگزاری مسابقات و تامین مکان اسکان داوران ایجاد شده است.
مالک اشرفی ادامه داد: به منظور تکریم و قدرشناسی حضور همکاران محترم در مسابقات، برای همه شرکت کنندگانی که آثار خودشان را در مرحله مقدماتی به دبیرخانه مسابقات ارسال کرده بودند، یک بسته سوغات متبرک مشهد مقدس به آدرس منزل آنان پست شد.
وی با تأکید بر اینکه استان خراسان رضوی تجربه ۱۸ ساله در برگزاری مسابقات فرهنگیان ودانش آموزان کشور را داشته است، اظهار کرد: اعتقاد ما این است که تربیت و فعالیت های تربیتی در هیچ شرایطی تعطیل نمی شود و لذا امسال هم با وجود شرایط پیش آمده، با تمام اهتمام لازم را در میزبانی و اجرای این مسابقات خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار