داوطلبان کنکور سراسری مازندران در 17 حوزه آزمون می‌دهند

ساری (پانا) - مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و رئیس کمیسیون امنیت آزمون سراسری اعلام کرد که در مازندران 51 هزار داوطلب آزمون سراسری در 17 حوزه امتحان می‌دهند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
داوطلبان کنکور سراسری مازندران در 17 حوزه آزمون می‌دهند

علی شیرازی به خبرنگاران گفت: «جلسه‌ای با هدف اتخاذ تدابیر امنیتی، انتظامی و ترافیکی، کمیسیون امنیت آزمون شورای تامین استان با حضور نماینده سازمان سنجش، جامعه امنیتی و دستگاه های متولی امروز در استانداری برگزار شد.»

به گفته او امسال حدود 51 هزار داوطلب آزمون سراسری در استان در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه از 29 مرداد تا اول شهریور در 17 حوزه امتحانی در سطح استان به رقابت خواهند پرداخت.

او با اشاره به تاکید استاندار مازندران برای تامین امنیت و برگزاری مطلوب این رویداد مهم علمی، از آماده‌باش تمامی فرمانداران، نیروهای انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، فوریت‌های پزشکی در روزهای برگزاری آزمون و آمادگی دستگاه قضایی جهت برخورد با تخلفات احتمالی خبر داد.

شیرازی بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در روزهای برگزاری آزمون اعم از ضدعفونی نمودن حوزه‌های برگزاری آزمون، ایجاد فاصله مناسب بین صندلی‌ها وعدم حضور خانواده‌ها در اطراف حوزه‌ها به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ آرامش داوطلبان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار