35 جهیزیه به زوج‌های جوان آملی اهدا شد

ساری (پانا) - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل از اهدای ۳5 فقره جهیزیه به زوج های جوان و 500 بسته اقلام بهداشتی به بیماران صعب العلاج برای اولین‌بار در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
35 جهیزیه به زوج‌های جوان آملی اهدا شد
حجت‌الاسلام محمدهادی بهرامی به خبرنگاران گفت: اولین اقدام شورای خیریه شهرستان آمل اهدای 35 جهیزیه کامل به مبلغ هر زوج 14 میلیون تومان جمعا به مبلغ 490 میلیون تومان بوده است.
او عنوان کرد: خدمات رسانی به اقشار نیازمند جامعه یکی از وظایف اصلی و مهم سازمان اوقاف و امور خیریه است و این شورا در راستای تسهیل ازدواج، اشتغال‌زایی و توزیع سلامت در جامعه تشکیل شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل یادآور شد: این جهیزیه‌ها بدون برگزاری مراسم به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در بین زوج‌های جوان شناسایی شده در سطح شهرستان توزیع شد.
حجت‌الاسلام بهرامی در خصوص ابلاغ تشکیل شورای امور خیریه از سوی سازمان اوقاف کشور گفت: در این راستا از اقشار مختلف جامعه از جمله خیرین و متمکنین جامعه برای عضویت در این شورا دعوت خواهد شد.
او از اهدای 500 بسته اقلام بهداشتی به بیماران صعب العلاج شهرستان آمل به مبلغ 50 میلیون تومان خبر داد و گفت:امیدواریم این عزیزان با توجه به رعایت نکات بهداشتی و خود مراقبتی دچار بیماری کرونا نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار