استاندار لرستان: رعایت نکردن دستورات بهداشتی در ادارات با مجازات همراه خواهد بود

خرم‌آباد (پانا)- استاندار لرستان گفت: رعایت نکردن دستورات بهداشتی متناسب با مبارزه بیماری کرونا در ادارات و مراکز دولتی با مجازات همراه خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار لرستان: رعایت نکردن دستورات بهداشتی در ادارات با مجازات همراه خواهد بود

سید موسی خادمی روز شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ریاست رییس جمهوری عنوان کرد: بر اساس آئین نامه در صورت عدم رعایت نکات دستورات بهداشتی در ادارات و مراکز دولتی مجازات هایی از قبیل تذکر، کسر حقوق و حتی تا سه ماه انفصال از خدمت، اعلام و اختیار اجرای آنها برعهده مدیران دستگاه های اجرایی گذاشته شده است.

وی با اشاره به اعمال مجازات تخطی اصناف از دستورالعمل های بهداشتی، گفت: مشاهده هرگونه عدم رعایت نکات بهداشتی در اصناف نیز جرائمی مانند تذکر، عدم تمدید پروانه فعالیت و پلمپ را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در برگزاری مراسم عزاداری محرم برای افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، مجازات هایی منظور خواهد شد.

خادمی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه کرونا، متقاضیان دریافت تسهیلات مربوط به کرونا در صورتیکه چک برگشتی داشته باشند، مانعی در پرداخت تسهیلات نخواهند داشت و بانک‌ها موظف به همکاری در این رابطه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار