رئیس شورای مشورتی جوانان تبریز:

شورای مشورتی جوانان تبریز برای همه جوانان است

تبریز(پانا) - سعید مبیّن شهیرگفت:نیاز امروز علاوه بر رشد و توسعه اقتصادی کشور باید در رشد و بالندگی فرهنگ و تعالی آموزش نیز مصداق داشته باشد. موتور محرکه این رشد بدون شک جوانان و افراد تحصیل‌کرده جامعه است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
شورای مشورتی جوانان تبریز برای همه جوانان است

وی نیز افزود:ما انتظار داریم جوانان شهر پیشنهادهای خود را به شورای مشورتی جوانان ارائه کنند و در این شورا عضو شوند. چه اشکالی دارد که در هر یک از مناطق ۱۰ گانه شهر ما نماینده ای داشته باشیم تا مشکلات فرهنگی آن منطقه را به ما منتقل کند؟ تبریز شهر بزرگی است و ما نمی‌توانیم از همه مشکلات فرهنگی و اجتماعی آن آگاه شویم لذا از جوانان شهر می‌خواهیم که برای رشد شهر و متعاقبا توسعه آن به شورا یاری برسانند. هر پیشنهادی که سبب رشد فرهنگی شهر شود حتما از سوی شورا مورد حمایت قرار خواهد گرفت. ما از جوانان شهر انتظار داریم که پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارند، در جلسات شورا این پیشنهادات را مطرح کنند و به عبارتی نسبت به شهرشان بیش از پیش احساس تعهد و مسئولیت داشته باشند.
تا حال پیشنهادات بسیاری به شورا ارائه شده است که به نوبت در جلسات شورا مورد بررسی قرار می‌گیرند.
برخی عزیزان پیشنهاداتی در حوزه شهرسازی یا حوزه های مهندسی به ما ارائه می‌دهند در حالی که رسالت شورای مشورتی جوانان در حوزه فرهنگ، آموزش، هنر و عرصه های علمی است. به عقیده بسیاری از جامعه شناسان توسعه بدون ارتقاء فرهنگ رخ نمی‌دهد. رشد اقتصادی بدون رشد فرهنگی سبب واپسماندگی فرهنگی خواهد شد. این امر چیزی نیست که به راحتی بتوان آن را تعدیل یا اصلاح کرد. جوانان نخبه شهرمان با ارائه پیشنهاداتی که مختص منطقه خودشان است می‌توانند به واسطه ما مدیران شهری را در برنامه ریزی های خرد و کلان متناسب با هر منطقه و خرده فرهنگ مربوط به آن یاری برسانند.
شورای مشورتی جوانان تبریز در قبال پیشنهادات مثبت و سازنده ای که سبب رشد و ارتقاء فرهنگ عمومی، فرهنگ مطالعه، فرهنگ ترافیک و... در سطح عملیاتی شوند جوایز و پاداش‌هایی را به طرح کنندگان این پیشنهادات تقدیم می‌کند.
نیاز فرهنگی امروز شهر در سطح کلان تنها به دست جوانان نخبه و مستعد قابل رفع است و با کمک جوانان ما توسعه ای با کیفیت و بی نقص خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار