مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها اعلام کرد؛

کاهش ۲.۲ ددرصدی تردد در محورهای برون شهری

تهران (پانا)- مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد که امروز (شنبه) محورهای مواصلاتی کشور باز است و  ضمن آنکه تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است و طی شبانه روز گذشته ۲.۲ درصد کمتر شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کاهش ۲.۲ ددرصدی تردد در محورهای برون شهری

به گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه ها،‌ براساس اعلام این مرکز تردد در محور فیروزکوه،‌ آزادراه تهران شمال، آزادراه قزوین رشت به صورت رفت و برگشت روان است.

همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس و کرج در برخی مقاطع گزارش شده و در محور چالوس و کرج در برخی مقاطع ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است. در آزادراه قزوین کرج، حدفاصل ساسانی تا پل فردیس نیز ترافیک سنگین است.

محورهای شهداد ـ نهبندان، خرم آباد ـ پلدختر مسدود است و محور قزوین ـ همدان کیلومتر ۱۱۰ مسدود است و تردد از مسیر جایگزین از جاده روبه‌رو به صورت دوطرفه است.همچنین محور شمشک ـ دیزین تا اطلاع بعدی نیز مسدود است.

براساس اعلام ۲ هزار و ۲۱۶ تردد شمار فعال در محورهای برون شهری در شبانه روز گذشته اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ انجام شده است همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۳ درصد بوده است که با آگاهی از این موضوع می‌توان ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار