مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد:

افتتاح ششمین مرکز مشاوره و مراقبت پرستاری در منزل در شهر زاهدان

زاهدان (پانا) _ ششمین مرکز مشاوره و مراقبت پرستاری در منزل در شهر زاهدان راه اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ششمین مرکز مشاوره و مراقبت پرستاری در منزل در شهر زاهدان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛ حاتم مراد اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و امکان این مراکز جهت مراقبت از بیماران مبتلا به این بیماری در منزل، افزایش تعداد این مراکز حائز اهمیت است.
او ادامه داد: این مراکز می توانند به بیماران مثبت در قرنطینه کمک کنند تا با ماندن در منزل و دریافت بهترین مراقبت های پرستاری، بدون نیاز به بستری در بیمارستان، بهبود یافته و هزینه های کمتری پرداخت کنند.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اضافه کرد: انجام تزریقات و وصل سرم، ویزیت پزشک در منزل، چک فشار و قند خون، تعویض و تعبیه سوند ادراری و معده، انجام پانسمان های نوین برای انواع زخم ها، مراقبت از بیماران با سطح هوشیاری پائین، اجاره تجهیزاتی مثل کپسول اکسیژن ،تشک مواج و...از جمله خدماتی است که توسط این مراکز قابل ارائه است.
او افزود: بیماران واجد شرایط از طریق واحدهای مراقبت پرستاری در منزل مستقر در بیمارستان ها، مطب پزشکان محترم و یا بصورت مراجعه حضوری به این مراکز ارجاع می شوند.
حاتم مراد تصریح کرد: علاوه بر مراکز مشاوره و مراقبت پرستاری در منزل حامی طب، محمد، مهدی، آرشیدا طب و شفا طب، ششمین مرکز نیز با نام بهروز در خیابان دانشگاه زاهدان افتتاح شد و تمامی این مراکز آماده ارائه خدمات پرستاری در منزل به همشهریان زاهدانی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار