فضای بیمارستان باقرالعلوم اهر ۲ برابر شد

تبریز(پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از افتتاح بخش دستگاه ام‌آرآی بیمارستان باقرالعلوم اهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت فضای این بیمارستان در هفت سال گذشته ۲ برابر شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
فضای بیمارستان باقرالعلوم اهر ۲ برابر شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، میرزاپور مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر در آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید بیمارستان ۱۴۹ تختخوابی باقرالعلوم اهر گفت: فضای این بیمارستان در هفت سال گذشته ۲ برابر شده و بخش زایمان بیمارستان باقرالعلوم اهر در سطح منطقه مجهزترین بخش بیمارستانی در حال احداث است.

او افزود: بخش دیالیز بیمارستان اهر نیز از دیگر مطالبات مردم ارسباران در حوزه درمان است که عملیات تجهیز آن در دست پیگیری است.

میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر، با بیان اینکه تعهد دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افزایش تخت‌های بستری بیمارستان باقرالعلوم اهر تا ۵ سال آینده به ۲۵۲ تخت است، گفت: پیش‌بینی ما این است که تا آذرماه امسال تعداد تخت‌های بستری بیمارستان باقرالعلوم اهر به بالای ۲۴۵ تخت افزایش می‌یابد و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بیمارستان در سال‌ جاری به بخشی از تعهدات خود عمل کند.

میرزاپور با تاکید بر اینکه بیمارستان باقرالعلوم اهر به عنوان بیمارستان معین شهرستان‌های ارسباران به تجهیزات و امکانات بیشتر نیازمند است، گفت: از زحمات، تلاش‌ها و همراهی مردم، مسئولان و کادردرمانی که در طول شش ماه شیوع ویروس کرونا، سیستم بهداشت و درمان اهر را حمایت کردند قدردانی می‌کنم.

او گفت: شهدای مدافع سلامت که در جریان مبارزه با ویروس منحوس کرونا به شهادت رسیدند گواه آن است که کادر درمان در تامین سلامت مردم از جان مایه می‌گذارند.

حجت الاسلام حاجی‌زاده امام جمعه اهر با قدردانی از خدمات‌رسانی و فداکاری کادردرمانی شهرستان اهر گفت: کادر درمانی بیمارستان باقرالعلوم اهر مخصوصاً در ایام شیوع ویروس کرونا، جهادگونه و شبانه‌روزی با روحیه و اراده رزمندگان دوران دفاع مقدس مشغول به ارائه خدمات و مراقبت از بیماران هستند و در شرایط فعلی کادر درمانی در معرض تهدید و خطر ویروس کرونا هستند.

حسین زاده معاون فرماندار اهر نیز گفت: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر و همکارانشان با وجود عمل به وظایف ذاتی، در مقابله با ویروس کرونا زحمات زیادی کشیدند که جای دارد از تلاش‌ها و زحمات آن‌ها قددرانی کنیم.

در این آیین مسعود تربتی به عنوان رئیس جدید بیمارستان باقرالعلوم، معرفی و از خدمات حیدری تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار