اقدامات قابل توجه شرکت گاز خراسان جنوبی در مقابله با ویروس کرونا

بیرجند(پانا)- شرکت گاز خراسان جنوبی از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات قابل توجهی در زمینه مقابله با این ویروس انجام داده است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات قابل توجه شرکت گاز خراسان جنوبی در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی در تشریح این خبر گفت: از اوایل اسفند ماه که شیوع ویروس کرونا در کشور تایید شد، شرکت گاز خراسان جنوبی با برگزاری جلسه فوری با واحدهای مربوطه اقدامات قابل توجهی را در زمینه مقابله با این ویروس در ستاد و ادارات گاز شهرستانهای استان تصویب کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: برگزاری مستمر جلسات کمیته سلامت ، تعطیل کردن مجموعه ورزشی شرکت ، ضدعفونی روزانه خودروهای تاکسیرانی، توزیع هفتگی دستکش و مواد ضد عفونی کننده ، نصب بنرهای آموزشی ، ضد عفونی کردن نمازخانه ، آبدارخانه ها و کلیه اتاق ها از اقدامات اولیه در زمینه مقابله با این ویروس بود.
او در ادامه گفت: اجرای دستورالعمل مدیریت هوشمند و یکپارچه مبارزه با انتشار کووید 19 در محیط کار ، لغو ماموریتهای غیر ضروری کارکنان ، معرفی کارکنان با علائم بیماری کرونا به پزشک و اخذ نامه سلامت ، شناسایی کارکنان آسیب پذیر و اجرای طرح دورکاری در خصوص آنها ، جایگزینی دستگاه حضورو غیاب تصویری بجای دستگاه انگشت زنی ، تب سنجی روزانه از تمامی کارکنان و مراجعین ستاد ، اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی ، برگزاری جلسات بصورت غیرحضوری و ویدئو کنفرانسی و الزام کارکنان و مراجعین به استفاده ازماسک از اقدامات بعدی شرکت در این زمینه بود.
هاشمی از توزیع بسته های مهربانی ویژه کرونا در مرکز استان خبر داد وافزود : کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود در دو نوبت اقدام به تهیه بسته های بهداشتی و توزیع آن در بین نیازمندان نموده اند.
او ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ماسک برای مراجعین و کارمندان اضافه کرد: مطابق بخشنامه شرکت ملی گاز ایران، ورود کارمندان و مراجعه کنندگان بدون ماسک به شرکت گاز استان وادارات گازرسانی ممنوع می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در پایان از فعالیت های واحد ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در زمینه اقدامات بهداشتی و نیز واحد روابط عمومی در زمینه اطلاع رسانی مناسب تقدیر و قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار