پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت روز تکریم بازنشستگان

گلستان(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت روز تکریم بازنشستگان پیام تبریکی را صادر نمود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت روز تکریم بازنشستگان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت روز تکریم بازنشستگان پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه ها و ایده های جدید است و تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان به عنوان بزرگان خانواده و اجتماع بسیار حائز اهمیت می باشد.

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال های عمر خود را در سنگر کار و خدمت گذرانده و در جهت تحقق اهداف کارشان خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند. مردان و زنانی که پشتوانه‌ای ارزنده برای استحکام بنیان های اقتصادی، صنعتی و نظام اداری کشور به شمار می روند و تردیدی نیست که در گذار از این مسیر پر افتخار، خانواده و همسران دلسوز و فداکار با حمایت، همراهی و دلگرمی خود نقشی بی بدیل داشته اند.


اینجانب ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت فرارسیدن 25 ذی‌الحجه که متبرک به شان نزول سوره انسان بوده و بعنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است، سعادتمندی، سرافرازی و سیادت تمامی شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده شما گرانمایگان، بهره مند باشد.

احسان گوهری راد

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار