کسب 71 رتبه برتر استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز توسط فرهنگیان و دانش آموزان گنبدکاووس

گلستان(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش گنبدکاووس اعلام کرد این شهرستان در سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت ونماز موفق به کسب 71 رتبه برتر در سطح دانش آموزی و فرهنگیان شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب 71 رتبه برتر استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز توسط فرهنگیان و دانش آموزان گنبدکاووس

به گزارش اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان گلستان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش گنبدکاووس گفت: این شهرستان در سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت ونماز موفق به کسب 71 رتبه برتر در سطح دانش آموزی و فرهنگیان شد.

سید صالح رفعتی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش گنبدکاووس اظهار کرد: این دوره از مسابقات در بخش دختران به میزبانی شهرستان گنبدکاووس از 15 اردیبهشت ماه به صورت مجازی آغاز و تا 20 تیر ماه ادامه داشت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش گنبدکاووس با اشاره به اینکه 65 دانش آموز پسر و دختر این شهرستان که در این دوره از مسابقات موفق به کسب رتبه شده بودند، افزود: از این تعداد 22 نفر به مرحله مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

رفعتی در ادامه بیان کرد: در سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز ، 6 نفر از فرهنگیان گنبدی نیز موفق به کسب رتبه های برتر شدند که از این تعداد 4 نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز در رشته های مختلفی از جمله قرائت قرآن، حفظ، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، اذان ، انشای نماز ، مداحی و روش های تدریس احکام در دو سطح دانش آموزی و فرهنگیان به میزبانی گنبدکاووس( بخش دختران و فرهنگیان) و آزادشهر ( بخش پسران) برگزار شد.

گفتنی است: در این دوره از مسابقات شهرستان گنبدکاووس با کسب 71 رتبه برتر، از نظر تعداد رتبه کسب شده به مقام دوم استانی دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار