مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان سال 1400 به صورت حضوری برگزار می‌شود

تهران(پانا)- مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، عنوان کرد در صورت رسیدن کشور به شرایط مطلوب سلامت، مسابقات قرآن دانش آموزان سال 1400 به صورت حضوری برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن دانش‌آموزان سال 1400 به صورت حضوری برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور بازدید کرد.

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری سی‌و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: یکی از ساحت های تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش تربیب و پرورش دانش‌آموزان با ایمان و معتقد است.

رمضانی افزود: در راستای ترویج فرهنگ قرآن و نماز، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش همواره تلاش می‌کند تا مناسب‌ترین برنامه‌ها و مسابقات را برای دانش‌آموزان علاقمند برگزار کند.

او اظهار کرد: در طی بازدیدی که از روند برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور داشتم، شاهد وقوع یک فعالیت نو در مجموعه آموزش و پرورش بودم.

رمضانی با اشاره بر این که برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش قابل تقدیر است، تصریح کرد: فراهم سازی بستر این مسابقات به صورت مجازی برای اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان‌ تهران بسیار کار مشکلی بود که الحمدالله با همت و تلاش های شبانه روزی این مجموعه به بهترین نحو احسنت این مسابقات در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار