دبیر بخش رسانه و فضای مجازی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور:

جشنواره یک فرایند مهارت محور است که آموزش در آن باید مورد توجه قرار گیرد

تهران(پانا)- دبیر بخش رسانه و فضای مجازی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور در حاشیه برگزاری غیر حضوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور گفت جشنواره یک فرایند مهارت محور است که باید آموزش در آن مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره یک فرایند مهارت محور است که آموزش در آن باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور، شاپور جهانجونیا، دبیر بخش رسانه و فضای مجازی جشنواره سی و هشتم با اشاره به استقبال دانش آموزان از بخش رسانه و فضای مجازی در این دوره از جشنواره گفت: با توجه به استقبال دانش آموزان در این حوزه چهار رشته جدید را نسبت به سال‌های قبل به این بخش از مسابقات اضافه کردیم.

وی افزود: رشته های جدید نرم افزار، وب سایت، پادکست و ویدئوکست است که همراه با رشته های وبلاگ نویسی، نشریه الکترونیکی و بازی های رایانه ای بخش های مختلف این جشنواره را در بر می گیرد.

جهانجونیا با اشاره به اینکه جشنواره امسال از تنوع و کیفیت بسیار بالایی در آثار ارائه شده برخوردار است، اظهار کرد: آثار تولید شده توسط دانش آموزان همگی مرتبط با فضای مجازی است و به واسطه کارگاه‌های آموزشی که در سال‌های گذشته برای دانش‌آموزان برگزار شد به لحاظ کمی و کیفی نیز در سطح قابل قبولی است.

جهانجو نیا در ادامه با تاکید بر اینکه جشنواره یک فرایند مهارت محور است و آموزش در آن باید مورد توجه جدی قرار گیرد، تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در بستر فضای مجازی بهترین مسیر برای پیشبرد اهداف فرهنگی در شرایط کنونی جامعه با توجه به شروع بیماری کروناست.

این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی سبب ایجاد بستر مناسب برای تولید محتوای الکترونیکی در رسانه های دیجیتال و شناسایی نخبگان این عرصه می شود و نقشه راهی است برای آینده مخاطبان دانش آموز در این حوزه.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور تعاملات خوبی را داشته است و در این زمینه تفاهم‌نامه هایی نیز بین آنها منعقد شده است، تصریح کرد: پیرو این تفاهم نامه ها اساتید و کارشناسان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور در کل فرایند جشنواره مرتبط با رشته های بازی‌های رایانه‌ای مشارکت فعال داشتند و ما در این حوزه از اساتید و داوران تراز اول کشوری استفاده کردیم تا دقت و عدالت در ارزیابی ها صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار