افزایش ۲.۶ درصدی تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته

تهران ( پانا) - مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۱۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل ۲.۶ درصد افزایش داشته است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۲.۶ درصدی تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته

اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

در شبانه‌روز گذشته، همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۴ درصد، اوج تردد بین ساعت‌های ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت‌های چهار تا پنج صبح بوده است.

بر پایه این گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته آزادراه‌های تهران- کرج، کرج- تهران و کرج- قزوین، محورهای دارای بیشترین تردد بوده‌اند.

امروز در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محورهای مسدود

این گزارش می‌افزاید: محورهای رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک- دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور شهداد - نهبندان واقع در استان کرمان، محور خرم‌آباد - پل‌دختر واقع در استان لرستان و کیلومتر ۱۱۰ محور قزوین - همدان واقع در استان همدان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار