پویش " کرامت حسینی (ع)" برای حمایت از کودکان کم‌بضاعت راه‌اندازی شد

گلستان(پانا)-شهردار گرگان اعلام کرد پویش مومنانه " کرامت حسینی (ع)" با هدف تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی، لوازم التحریر، اسباب بازی، تجهیزات ورزشی و غیره برای کودکان نیازمند در گرگان راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پویش " کرامت حسینی (ع)" برای حمایت از کودکان کم‌بضاعت راه‌اندازی شد

به گزارش تسنیم، عبدالرضا دادبود بیان کرد: شهرداری گرگان هم مانند بسیاری از دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی را در چند نوبت بین شهروندان نیازمند در مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار شهر توزیع کرده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش کمک مؤمنانه تحت عنوان کرامت حسینی در شهر گرگان گفت: با توجه به آغاز ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و همزمانی آن با بازگشایی مدارس، شهرداری گرگان با محوریت سازمان فرهنگی و ورزشی این پویش مؤمنانه را راه‌اندازی کرد.

شهردار گرگان با اشاره به اهداف این پویش گفت: در این پویش بنا داریم اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی، لوازم التحریر، اسباب بازی، تجهیزات ورزشی و غیره کنیم.

وی افزود: شهروندان و افراد نیکوکار می‌توانند تا 25 شهریورماه با مراجعه به خانه‌های فرهنگ و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات کمک‌های خود را تحویل دهند.

دادبود با بیان اینکه این پویش می‌تواند سرآغازی برای همدلی‌های بیشتر باشد، گفت: وسایلی که جمع آوری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست افراد نیازمند و کم‌بضاعت خواهدرسید.

وی یادآور شد: سپاه و آموزش و پرورش شهرستان گرگان در توزیع این بسته‌های فکری، فرهنگی و آموزشی به کمک شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی آمده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار